בריאל מצפים לסיום עונה טוב של בייל, הוולשי דיבר על הבוז נגדו

זינדין זידאן, גארת' בייל
זינדין זידאן, גארת' בייל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בספרד נכתב כי עם מרתון המשחקים הצפוי כל שחקן יהיה משמעותי וזידאן מאמין שהוא מסוגל לייצר רצף משחקים משכנעים ולעזור לקבוצה לזכות באליפות. קשר הכנף אמר: "אתה מאבד ביטחון, משחק גרוע ושורקים לך עוד"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאל מדריד מחכים בקוצר רוח לחזרתה של הליגה הספרדית, ובטוחים שחזרתם של אדן הזאר ומרקו אסנסיו שהחלימו מפציעות – תהיה תוספת כוח משמעותית במאבק נגד ברצלונה שמובילה עליהם בשתי נקודות. בספרד נכתב הבוקר שעוד שחקן מפתח הוא גארת' בייל המושמץ. "אותו שיר כמו בכל קיץ, רק שהפעם הוא מתנגן באביב – נראה אם בייל יחזור", נכתב ב"מארקה", בציניות, אך הפעם המצב שונה.

 
 
בריאל מבינים שכנראה הוולשי לא מסוגל לשחזר את הכושר הטוב ביותר שלו לאורך זמן, אך הפעם הם לא מצפים לכך אלא להבזק, סיום טוב של העונה כפי שעשה ב-2017/18 עם רצף כיבושים מרשים החל מחודש ינואר, כשהשיא היה עם הצמד בגמר ליגת האלופות נגד ליברפול. בייל עוד מסוגל לסיים את העונה הזו בטעם טוב?
 
 
הוולשי שצפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה פשוט משום שאין שום הצעות לגביו, רוצה לשפר את תדמיתו מול האוהדים אך תהיה לו עבודה קשה. השנתיים האחרונות היו המאכזבות ביותר שלו בקבוצה. "בייל לא נוהג לדבר. העונה הוא דיבר הרבה יותר מחוץ למגרש", נכתב בזלזול כלפיו. שער הליגה האחרון שלו היה בספטמבר, ובסך הכל כבש שלושה שערים ב-18 משחקים. בשלושת משחקי הליגה האחרונים לא שותף ולו לדקה. מנגד, מגיפת הקורונה קיררה את המלחמה. הוולשי עבר את כל 14 האימונים האחרונים ללא פציעות, עם גישה טובה מצדו, ועם מרתון המשחקים הצפוי – ריאל זקוקה לכולם.

בייל מאוכזב (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

 
 
בייל עצמו דיבר בפתיחות על המצב. לאחר שאמר כי הוא לא מבין מדוע לאנשים מפריע שהוא משחק גולף, הוולשי אמר על היחסים עם הקהל: "הבעיה שבכדורגל מסתכלים רק על תוצאות. אני יכול לשחק טוב אבל לא לכבוש חמישה משחקים, כי זה קורה. כמובן שאני רוצה לשמח את הקהל ושהקבוצה תצליח. כאשר שורקים לך בוז אתה מאבד ביטחון, אתה משחק רע ואז הם שורקים לך יותר חזק. לא הבנתי למה 80 אלף איש נגדי".
 
 
עוד לגבי הבלאנקוס, אסנסיו סיפר על התחושות הטובות לאחר האימון: "אני מרגיש מצוין פיזית ומנטאלית, הברך שלי מגיבה היטב. היה לי לא פשוט לראות את החברים מתאמנים בעוד אני בחדר כושר או בפיזיותרפיה, הייתי צריך הרבה סבלנות. אבל החזרה לכר הדשא הייתה שווה הכל". הקשר טרם שיחק דקה העונה בשל פציעה קשה שספג בקיץ. על מאבק האליפות אמר: "מחכים שהליגה תחזור, כל משחק יהיה כמו גמר, נצטרך לנצח בכולם".

אסנסיו. מרגיש מצוין אחרי הפציעה (Gettyimages)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי