ב"אס" משוכנעים: ריאל מדריד תבחן אפשרות לצרף את סאנצ'ו

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images

האנגלי בן ה-20 מחוזר נמרצות על ידי מנצ'סטר יונייטד, אבל גם הבלאנקוס עוקבים מקרוב ועשויים לפנות לדורטמונד בניסיון להעבירו לבירת ספרד

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ויתרה על קיליאן אמבפה ותנסה לצרפו רק בקיץ הבא או אפילו בקיץ 2022 אם יהיה אז שחקן חופשי שיוכל להצטרף ללא תמורה, גם ארלינג הולאנד לא נראה בשלב זה כמי שנמצא בראש סדר העדיפויות של הבלאנקוס והאפשרות שפול פוגבה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד ויגיע לסנטיאגו ברנבאו הולכת ופוחתת מחלון לחלון – אבל האם המשמעות היא שזינדין זידאן יבזבז את כל כספי הרכש על ג'יידון סאנצ'ו?

בעיתון הספרדי "אס", המתפרסם במדריד, הקדישו הבוקר (רביעי) את כל הכתבות הראשיות בעיתון ובאתר האינטרנט להתעניינות של ריאל מדריד באנגלי בן ה-20, שמבקש לעזוב את דורטמונד בקיץ הקרוב. הצהובים-שחורים הבהירו חד משמעית שהם לא יתפשרו על תג המחיר ולא יסכימו לקבל סכום שאינו מונה שלוש ספרות – משמע 100 מיליון יורו לכל הפחות – אבל ריאל מדריד לא נרתעת מכך ובוחנת את האפשרות. ולמרות כל האמור לעיל, ב"אס" מעריכים שהקיץ ריאל מדריד לא תבצע עסקאות משמעותיות בחודשים הקרובים ותעקוב אחר הסיטואציה לקראת קיץ 2021, בתקווה שסאנצ'ו לא יעזוב הקיץ את גרמניה.

סאנצ'ו העונה רושם עונה היסטורית ולזכותו 17 שערים ו-17 בישולים בבונדסליגה ובסך הכל 20 שערים ו-20 בישולים כולל ליגת האלופות, מפעל ממנו הודחה דורטמונד בשמינית הגמר על ידי פריז סן ז'רמן. החשש של ריאל מדריד בנוגע לסאנצ'ו הוא התחרות הצפויה מצד מנצ'סטר יונייטד, שמזה תקופה ארוכה, כך מדווח, משוחחת עם נציגי סאנצ'ו ומקורביו בניסיון לשכנע אותו לשוב לממלכה. אף פורסם שבפברואר האחרון הציעה יונייטד 140 מיליון יורו עבור רכישת סאנצ'ו ונדחתה, אלא שמגפת הקורונה והשפעותיה ההרסניות על הכלכלה העולמית צפויה לסייע לשדים האדומים להשיג את ידם על הקשר אם יציעו כעת כ-120 מיליון יורו עבור רכישתו.

בעבר כבר פורסם שסאנצ'ו היה קרוב לחתימה בריאל מדריד בקיץ 2017, כשהיה שחקן בן מנצ'סטר סיטי בן 17 בלבד. חוסה אנחל סאנצ'ס, המנהל המקצועי, היה אחראי ישירות על עסקת סאנצ'ו בשל ההבנה שמדובר באחד משחקני העתיד בכדורגל העולמי, אולם הקשר דרש להיות חלק מסגל הקבוצה הבוגרת וכשנענה בשלילה בחר לעבור לדורטמונד.


כבר היה בעבר על סף חתימה בריאל. סאנצ'ו (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי