שלישייה חלומית: כך תיראה התקפת יונייטד בעונה הבאה?

קאי האברץ, ג'יידון סאנצ'ו
קאי האברץ, ג'יידון סאנצ'ו | GettyImages

"פשיטה כפולה". לפי דיווח ב'סאן', השדים האדומים מתכננים להסתער על קאי האברץ וג'יידון סאנצ'ו, שיאיישו את שני האגפים וישתפו פעולה עם מרקוס ראשפורד. וגם: איגהלו יישאר עד סוף ינואר

(גודל טקסט)

הפרמיירליג תשוב לפעילות ב-17 ביוני ומי שתקווה להמשיך בדיוק מהיכן שהפסיקה היא מנצ'סטר יונייטד, שרשמה 11 משחקים ללא הפסד לפני פגרת הקורונה. המטרה של השדים האדומים, כמובן, הייתה ונשארה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות, כשהם יקוו לעשות זאת דרך הליגה או באמצעות זכייה בליגה האירופית.

בינתיים, במועדון כבר חושבים על חיזוק לקראת העונה הבאה, בה הקבוצה תקווה לשוב להיאבק על זכייה באליפות, תואר בו היא לא זכתה מאז עונת 2012/13. לשם כך, השדים האדומים מתכננים לצרף את שני השמות החמים ביותר בבונדסליגה ואולי באירופה כולה, ג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד וקאי האברץ מבאייר לברקוזן.

לפי דיווח שפורסם הבוקר (שני) ב'סאן', יונייטד מתכננת "פשיטה כפולה". כלומר, להסתער על האברץ וסאנצ'ו. תחילה, היא צפויה להציע כ-50 מיליון ליש"ט עבור שחקן ההתקפה של לברקוזן, שכבש העונה 11 שערי בונדסליגה ונראה מצוין מאז שובה של הליגה הגרמנית מפגרת הקורונה. עם זאת, במועדון מבינים כי ייתכן שיצטרכו לשלם הרבה יותר עבור האברץ לו חוזה עד 2022 וכי המשא ומתן עשוי להיות ארוך.

אם הכל יתנהל כפי שיונייטד מצפה, במועדון כבר החלו לפנטז שהשלישייה הקדמית בעונה הבאה תיראה כך: סאנצ'ו בכנף ימין, האברץ בשמאל ומרקוס ראשפורד באמצע. לגבי ילד הפלא של דורטמונד, לו חוזה עד 2022 בזיגנאל אידונה פארק, לשדים האדומים צפויה תחרות רבה על שירותיו והסכום צפוי להיות בהתאם, כאשר שוויו לאחר התפרצות נגיף הקורונה מוערך ב-117 מיליון יורו. 

אתמול הפציץ סאנצ'ו שלושער ראשון בקריירה ב-1:6 של דורטמונד על פאדרבורן, העלה את מאזנו העונה בבונדסליגה ל-17 שערים ו-16 בישולים – מה שהפך אותו לשחקן הראשון בתולדות הליגה הגרמנית שכבש ובישל יותר מ-15 באותה עונה. בשאר הליגות הבכירות, מאז עונת 2006/07, היחידים שעשו זאת הם ליאו מסי שעשה (ארבע פעמים), אדן הזאר (פעמיים), כריסטיאנו רונאלדו ולואיס סוארס.

בתוך כך וכפי שפורסם אתמול, מנצ'סטר יונייטד סיכמה רשמית עם שנחאי שנואה על השארת אודיון איגהלו עד סוף ינואר 2021. החלוץ, שהגיע מסין בחודש ינואר האחרון וחוזהו המקורי הסתיים היום, הספיק להבקיע ארבעה שערים בשמונה הופעות בכל המסגרות לפני פגרת הקורונה וגם הוא יקווה להמשיך מהיכן שהפסיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי