הסיפור עוד לא גמור? "ריאל מדריד תגיש הצעה על לאוטרו מרטינס"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

אחרי הדיווחים שהחלוץ של אינטר סיכם בברצלונה, הבלאנקוס מפעילים לחצים על הארגנטינאי להגיע לבירת ספרד. וגם: את מי האלופה עשויה להחתים במקומו?

(גודל טקסט)

לפני יומיים עלו באיטליה ובספרד כותרות די חד משמעויות על סיכומו של לאוטרו מרטינס בברצלונה, אבל נראה שהסיפור עדיין רחוק מלהסתיים. היום (חמישי) פורסם ב'סקיי ספורט' איטליה כי גם היריבה השנואה ריאל מדריד נאבקת על הארגנטינאי של אינטר ומפעילה עליו לחץ להצטרף לקבוצה.

נכון לעכשיו, אינטר לא מתכוונת להתפשר והיא תמכור אותו רק לקבוצה שתפעיל את סעיף השחרור שלו העומד על כ-111 מיליון יורו, אך ברצלונה עצמה תחכה עד לאמצע יולי, כאשר הסעיף יפוג ותתחיל את המשא ומתן עם מרטינס וכעת נראה שגם הקבוצה מבירת ספרד תפתח באסטרטגיה דומה.

במקרה או שלא, דווח ב'דיילי מייל' על האופציה הבאה של ברצלונה אם לבסוף לא תצליח לרכוש את לאוטרו מרטינס והוא החלוץ הגאבוני של ארסנל ומלך שערי הפרמיירליג אשתקד פייר-אמריק אובאמיאנג, שמסיים את חוזהו בתותחנים ב-2021 ולכן עלותו צפויה להיות פחותה משמעותית. אובאמיאנג עצמו מזוהה כאוהד ריאל מדריד, אך נראה שאם באמת תגיע הצעה מהקבוצה של קיקה סטיין, החלוץ יתקשה לסרב לה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי