"ברצלונה תודיע לדמבלה שאינו בתוכניות לעונה הבאה"

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

אחרי שלוש שנים בבירת קטאלוניה, האלופה הספרדית מבינה כי ערכו של הצרפתי רק הולך ויורד ולכן תציב אותו ברשימת העברות מיד אחרי קמפיין ליגת האלופות. מי תהיה מוכנה לקחת את ההימור?

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

74 הופעות, 19 שערים, 17 בישולים ו-437 ימים בהם הושבת בגלל פציעה. זה מה שברצלונה קיבלה מעוסמאן דמבלה בשלוש השנים האחרונות אחרי ששילמה עליו כ-125 מיליון יורו ונראה שהאלופה הספרדית מתחילה לעכל שמהצרפתי בן ה-23 כבר לא תבוא הישועה.

על פי דיווח ב'ספורט' הקטאלוני אלופת ספרד מתכוונת למכור את דמבלה כבר הקיץ הקרוב והיא תודיע זאת לנציגו מוסא סיסוקו ברגע שהעונה תסתיים באופן רשמי בחודש אוגוסט. כזכור הצרפתי לא יוכל לסייע לברצלונה בעת חידוש הליגה, מאחר שמרטין בריית'וויט נרכש בחודש מארס על חשבונו והתקווה היחידה שלו העונה היא להשתלב בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות.

למעשה הסיבה שברצלונה רוצה להיפטר ממנו במהרה היא ההבנה שערכו קטן מיום ליום וכעת זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה להפיק רווח מסוים, שאמנם לא יתקרב לסכום אותו שילמה לדורטמונד לפני כשלוש שנים, אבל כזה שיוכל לסייע למטרות הרכש לקראת העונה הבאה.

עוד נכתב בדיווח שכעת אין הצעה קונקרטית על דמבלה למרות הדיווחים על התעניינות מצד יובנטוס פריז סן ז'רמן וליברפול ונראה שתדירות הפציעות של הצרפתי גורמות לרוב המועדונים לוותר על ההימור. יש לציין כי דווקא בסביבתו של דמבלה טוענים כי הוא רוצה להישאר בברצלונה ולהפוך לשחקן מפתח, אולם בעקבות משבר הקורונה נראה שהעזיבה של השחקן תהיה בלתי נמנעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי