בארסה תארח את אתלטיקו עם קהל? וגם: הקאמבק של מסי וסוארס

ליאו מסי, סאול
ליאו מסי, סאול | Francois Nel/Getty Images

בספרד דווח כי הממשלה שוקלת לאשר לאוהדים לשוב למגרשים בתפוצה מינימלית כבר בחודש יולי. ב"ספורט" חגגו את שיתוף הפעולה המסתמן בין שני הכוכבים ששיחקו יחד רק ב-14 מ-27 משחקי הליגה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בספרד כבר לא יכולים לחכות לחזרתה של הליגה הספרדית כאשר המחזור ה-28 ייפתח ביום חמישי הקרוב. מאבק האליפות השנה צמוד ומתוח בניגוד לשנתיים הקודמות, ונראה שלאוהדי הספורט צפויה עוד בשורה. לפי דיווח בתחנת הרדיו "COPE", ממשלת ספרד שוקלת להחזיר את הקהל למגרשים החל מחודש יולי.



לפי הדיווח, מדובר בערים מסוימות בהן התחלואה הייתה נמוכה יחסית. ראש הממשלה פדרו סאנצ'ס אמר השבוע כי זה לא הוגן שבחלק מהמגרשים יהיו אוהדים ובאחרים לא, אך נשיא הליגה, חאבייר טבאס, חשב אחרת: "חייבים להיות אוהדים במקומות שזה יתאפשר". כל שינוי יחייב הסכם בין משרד הבריאות, מועצת הספורט הגבוהה והקבוצות עצמן. בבארסה מצפים לבשורה כזו בכיליון עיניים, שכן לפי המתווה תוכל לארח את המשחק החשוב נגד אתלטיקו מדריד באחד ביולי במגרשה הביתי.

כמובן שעדיין לא הוחלט לגבי אחוז התפוצה מהמגרש עצמו. נראה שמדובר על 30%, צעד שבספרד חשבו להתחיל רק בפתיחת העונה הבאה. לפי גודל המגרש, בארסה תוכל להכניס 30 אלף אוהדים.

עוד בברצלונה, בתקשורת חוגגים את "חזרת הזוג" כפי שנכתב בשער "ספורט". ליאו מסי ולואיס סוארס סבלו השנה מלא מעט פציעות, מה שהביא לכך ששיחקו יחד רק ב-14 מ-27 מחזורי הליגה. בקבוצה בטוחים שיוכלו לשמור על תואר האליפות יחד עם שני הסקוררים הגדולים, בדרך לתואר שלישי ברציפות. המשחק האחרון בו השניים שיתפו פעולה היה התיקו המאכזב נגד אספניול בתחילת ינואר – מחזור סיום הסיבוב בספרד.

כזכור, בארבעת מחזורי הליגה הקרובים תשחק האלופה לפני יריבתה ריאל מדריד, עליה היא מוליכה בשתי נקודות. בספרד החלו לעסוק שוב במאבק האליפות. גם ב"מארקה" המזוהה עם ריאל, ישנה פסימיות לגבי סיכויי הבלאנקוס. בסקר הגדול של העיתון, רק 45% מאמינים שהקבוצה של זינדין זידאן תזכה באליפות. מעבר לכך, בספרד בדקו כמה נקודות אגרו שתי הנקודות בחמש השנים האחרונות ב-11 מחזורי הסיום. ברצלונה עם 25.8 נק' בממוצע ב-11 המחזורים האחרונים, וריאל עם 23.8

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי