יעזוב? וידאל: "רוצה להרגיש חשוב, ואם לא – אחפש משהו אחר"

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Michael Steele/Getty Images

קשר ברצלונה, ששמו לא מפסיק להיות מקושר לאינטר, רמז כי ייתכן שלא ימשיך אצל הקטאלונים: "אני אוהב לשחק, בעיקר במשחקים הקשים והחשובים"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ארתורו וידאל בן ה-33 יסיים בקרוב את עונתו השנייה כשחקן ברצלונה. לאורך התקופה, הקשר הצ'יליאני מתנדנד בין הספסל להרכב, אך רחוק מלהיות שחקן מפתח אצל הקטאלונים. גם בקיץ הקודם וגם בחודש ינואר האחרון שמו עלה בקשר למעבר אפשרי לקבוצות שונות, ובעיקר לאינטר – אותה מאמן אנטוניו קונטה, ובין השנים קיימת מערכת יחסים טובה מאוד מהתקופה ביובנטוס.

בראיון של השחקן הוא רמז כי ייתכן שיעזוב בסיום העונה את בארסה ואולי אף העביר ביקורת מרומזת על מעמדו בקבוצה. "יש לנו עוד חודשיים לשחק עד לסיום העונה. אני שמח כאן ויש פה חבורת אנשים טובה, אבל אני רוצה להרגיש חשוב", אמר וידאל והוסיף: "אם זה לא יקרה, אצטרך לחפש משהו אחר להמשך הקריירה שלי. אני אוהב לשחק. אני לא מתכוון לכל המשחקים, אלא בעיקר במשחקים הקשים והחשובים".

"אני אמנם בן 33, אבל על ידי אימונים טובים אני מרגיש שאני יכול לשחק ברמה הגבוהה ביותר בעוד שלוש-ארבע עונות נוספות. נתוני ה-GPS שלי מדברים בעד עצמם. הקרבה לקונטה? יש לנו מערכת יחסים מצוינת, הוא יותר שאני ווינר ושהוא יכול לסמוך עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי