מסי כבש ובישל פעמיים, ברצלונה שמרה על הפסגה בזכות 0:4 על מאיורקה

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | JAIME REINA / AFP

ניצחון אדיר לאלופה: וידאל כבש כבר בדקה השנייה. הפרעוש שפתח בהרכב, סידר לבריית'וויט את שער הבכורה בקבוצה, סיפק מסירה חכמה לאלבה וסגר את הסיפור עם שער סולו יוצא מגדר הרגיל

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הליגה הספרדית חזרה אלינו כבר ביום חמישי עם הדרבי של סביליה נגד בטיס, אבל אפשר לומר שהלילה (בין שבת לראשון) סוף סוף התחיל הדבר האמיתי. אחרי יותר משלושה חודשים זכינו לראות את ברצלונה ואת ליאו מסי ולא נותרנו מאוכזבים. האלופה אמנם לא הרשימה יתר על המידה, אבל זכינו לראות כמה מהלכי כדורגל יפים ובעיקר 0:4 על מאיורקה, שהגדיל זמנית את הפער מריאל מדריד לחמש נקודות.

הפתיחה הייתה שייכת לברצלונה שעלתה ליתרון כבר בדקה השנייה אחרי שהרמה מדויקת של ג'ורדי אלבה פגשה את ראשו של וידאל שהצליח להכניע ללא קושי את מאנולו ריינה. ליאו מסי שלמרות הספקות פתח בהרכב ונראה חד מתמיד. בדקה ה-37 נכנס לרחבה בערמומיות המאפיינת אותו ובנגיעה קלה בראשו העביר למרטין בריית'וויט שכבש את שערו הראשון בקבוצתו החדשה עם פצצה ממרכז הרחבה שאף שוער לא יכול להצליח להדוף.

דווקא אז, מאיורקה שאירחה את המשחק התעוררה והתחילה לתקוף את השער של ברצלונה, שבזכות לא מעט מזל ובעיקר יכולת מצוינת של השוער מארק-אנדרה טר שטגן לא הוציא כדור מהרשת. ברצלונה ניצלה זאת וסגרה את הסיפור בדקה ה-80 כאשר זה מי אם לא מסי הקפיץ בצ'יפ חכם לאלבה שנותר פנוי, כבש את השלישי והוסיף שער לבישול בתחילת המשחק. בתוספת הזמן ליאו מסי החליט שהוא גם רוצה לכבוש, הפרעוש קיבל כדור מלואיס סוארס שעלה מהספסל, עבר את שחקני ההגנה באין מפריע ובעט כדור אדיר בימין שקבע את תוצאת המשחק, 0:4 לברצלונה! ככה חוזרים מהפגרה.


כמה התגעגענו. ליאו מסי (David Ramos/Getty Images)

צריך גם לשתות (David Ramos/Getty Images)

פתח את הסכר כבר בפתיחה. ארתורו וידאל חוגג עם אנטואן גריזמן (JAIME REINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי