אראוחו: "סוארס חיבק אותי לפני המשחק, השחקנים עזרו לי"

רונלד אראוחו
רונלד אראוחו | David Ramos/Getty Images

האורוגוואי הצעיר ערך הופעת בכורה בהרכב הקטלונים ב-0:4 במאיורקה והצליח להשכיח את משחקו הראשון והאחרון באוקטובר, אז עלה מהספסל והורחק כעבור 14 דקות

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
רבים הופתעו, הרימו גבה או פשוט תהו במי מדובר כאשר על כר הדשא במאיורקה בשעת ערב מאוחרת ביום שבת עלה רונלד אראוחו במרכז ההגנה של ברצלונה. זו הייתה בסך הכל הופעתו השנייה של הבלם בן ה-21 בליגה, ובניגוד להופעת הבכורה באוקטובר שהסתכמה בכרטיס אדום בסך הכל 14 דקות אחרי שעלה מהספסל, הפעם הוא פתח לראשונה בהרכב, השלים 90 דקות לצד ג'רארד פיקה וסחט מחמאות רבות.

הבלם האורוגוואי, מתנשא לגובה של 1.88 מטר ועם חוזה עד קיץ 2023, הגיע לברצלונה רק בעונה שעברה מבוסטון ריבר ומאז שיחק בקבוצת המשנה, אבל למרות ניסיונו שכמעט לא קיים ברמות הגבוהות ועל אף הופעת הבכורה הבעייתית שרשם בתחילת העונה, זכה לקרדיט מקיקה סטיין והצליח להחזיר לו בגדול. כשנשאל מה היה סוד ההצלחה הפעם, סיפר אראוחו: "הם אמרו לי להיות רגוע, לשחק פשוט ושאם אעשה זאת אז הכל יהיה בסדר ויהיה לי משחק טוב. עבדתי קשה כדי לקבל הזדמנות ואני מאוד שמח ונרגש, ניסיתי ליהנות ככל שניתן מהערב הזה".

אראוחו, עם המספר 33 על גבו, יכול לא רק להתגאות בשער נקי עליו שמר יחד עם פיקה ושאר שחקני ברצלונה, אלא בשל העובדה כי הוא באמת היה מעורב במשחק. למעשה, אראוחו נגע בכדור לא מעט, 98 פעמים וסיים עם מספר המסירות המדויק ביותר – אם כי יש לציין שמרביתן היו לפיקה או אחורנית לשוער מארק אנדרה טר שטגן.


פיקה ובוסקטס. השחקנים הבכירים עזרו (David Ramos/Getty Images)

הבלם הצעיר גם סיפר שללואיס סוארס היה חלק משמעותי בהופעה השקטה שלו: "הוא עזר לי המון ולא רק בכל מה שקשור לכדורגל, הוא נתן לי חיבוק לפני המשחק", חשף אראוחו על האהבה שהרעיף עליו בן ארצו והכוכב הגדול ביותר במולדתו, "כל השחקנים והמאמן נתנו לי המון ביטחון. לפני שנה הייתי בוחר לשחק איתם בפלייסטיישן ועכשיו אני נמצא איתם במשחקים".

כמו לשחקנים רבים, גם אראוחו הודה שפגרת הקורונה הארוכה הצליחה לסייע: "אני תמיד עובד קשה מאוד וניצלתי את הזמן כדי להתאמן המון וגם למדתי ושיפרתי דברים טקטיים שהתקשיתי איתם. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי