בייל שוב הכעיס את זידאן. בתקשורת במדריד לעגו לברצלונה

גארת' בייל
גארת' בייל. מה יהיה? | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

ב"מארקה" נכתב: "בעייה ללא פיתרון אפשרי". המאמן זעם על הוולשי שנראה רע נגד אייבר: סיפק רק שבע מסירות מדויקות ושתיים בלבד בחצי המגרש של היריבה. ראמוס כבש יותר מאינייסטה, פיקה ופויול יחד. ומי נפצע?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד סימנה 'וי' על הגמר הראשון שלה מתוך 11 כשניצחה 1:3 את אייבר ביום ראשון. אבל מי ששוב לא היה חלק מהחגיגה הוא גארת' בייל. זינדין זידאן אמנם הכניס את הוולשי בדקה ה-61 לפני שחקנים כמו איסקו ומרקו אסנסיו שכלל לא שותפו, אך בספרד נכתב שוב באריכות על "בעייה ללא פיתרון אפשרי". בשער המארקה הבוקר (שלישי) הכותרת היא "אותה הרוטינה".


בימים שקדמו למשחק נכתב בספרד כי חבריו של בייל טוענים שהוא היה עם תשוקה אדירה במהלך האימון, אך על המגרש עצמו הוולשי נראה חסר מוטיבצייה וכל גם היה כשקיבל את החולצה המיוחדת לכבוד הופעתו ה-250 במועדון. נטען כי זידאן צרח עליו בשל צורת המשחק שלו ושלאורך כל הדרך השניים היו יכולים לעשות דברים אחרת.

"בכל יום זה מוכח יותר שיש שני בייל. זה שמתמוגג מהחיים ונהנה לשחק כדורגל בנבחרתו, וזה שלא אכפת לו ממה שקורה איתו בקבוצה". ואם זה לא מספיק, על אף ששיחק חצי שעה הוא סבל מעומס בשריר והסתפק באימון קל בחדר הכושר למחרת.

 

ב"אס" הצטרפו לדיווח והציגו את המספרים החלשים שלו. "הוא כמעט ולא השתתף במשחק והראה סימני שעמום, היה ממש קר כמו האווירה במגרש ללא אוהדים", נכתב. הוא סיפק 11 מסירות, מתוכן דייק בשבע (63.6%) ורק שתי מסירות היו בחצי המגרש של היריבה. הוא איבד חמישה כדורים ולא סיפק אף בעיטה לשער.

עוד בריאל מדריד, לוקאס ואסקס שנעדר מהמשחק האחרון, סובל מפציעה נוספת וייעדר כשלושה שבועות. בתקשורת התייחסו גם למספר השערים של סרחיו ראמוס במועדון (92) וציינו כי כבש יותר מאנדרס אינייסטה (57), קרלס פויול (19) וסרחיו בוסקטס (15) מברצלונה גם יחד (91).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי