זידאן זעם על הדיבורים בקשר לשיפוט, ראמוס לא סובל מפציעה

זינדין זידאן, שחקני ריאל מדריד
זינדין זידאן, שחקני ריאל מדריד | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

לצד השמחה על המקום הראשון - בריאל הודפים את הביקורת. המאמן: "מפריע לי שעשינו ניצחון גדול ורק על ה-VAR מדברים". הבלם סובל מכאבים בלבד ויהיה כשיר לשלישי. וגם: הנתון המטורף של הבלאנקוס

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בריאל מדריד. הבלאנקוס ניצחו אתמול (ראשון) 1:2 את ריאל סוסיאדד במשחק חוץ קשה, השלימו 3 מ-3 מאז החזרה מהפגרה והשתלטו על הפסגה. כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה – הקבוצה של זינדין זידאן תלויה בעצמה ואם תנצח בכל המשחקים – תזכה באליפות מספר 34. הצרפתי שוב הפתיע את כולם כשבחר לפתוח בהרכב ללא אדן הזאר והזניק ל-11 את חאמס רודריגס שפתח במשחק ליגה לראשונה מאז אוקטובר, ומי שגנב את ההצגה היה ויניסיוס שרק באגף שמאל. הוא אמנם לא הבקיע אך סחט פנדל והיה מעולה. "ויניסיוס הוכיח כמה מגיע לו. ככה הוא נראה בלתי ניתן לעצירה", נכתב עליו. הברזילאי זכה לציון שלושה כוכבים בדומה לדני קרבחאל.

"מוליכה", נכתב בשער "מארקה" על רקע תמונה של הקפטן סרחיו ראמוס חוגג, גם בהתייחסות לכך שהבלם הבקיע מהנקודה הלבנה את שערו ה-68 בליגה והפך לשחקן ההגנה עם הכי הרבה שערים בתולדות הליגה. "כשזה קשה – ריאל לא מאבדת נקודות", נכתב. ואכן, הבלאנקוס הציגו מאזן מרשים במשחקי החוץ הקשים. הם ניצחו את סביליה (הרביעית), חטאפה (החמישית), ריאל סוסיאדד (השישית) ו-ולנסיה (השמינית), ולא הפסידו נגד ברצלונה ואתלטיקו מדריד.

אולם, בספרד סערו אחרי עוד ערב מעורר במחלוקת מצד השיפוט. "מוליכה חדשה ובלאגן חדש", נכתב בשער "אס". באופן מוזר, שער שוויון של ריאל סוסיאדד נפסל ובקבוצה הבאסקית כעסו מאוד. גם הפנדל שנשרק לזכות ריאל הוא די גבולי. "אחרי כל המהומה, ריאל תלויה בעצמה, גם אם ג'רארד פיקה ידבר שוב", נכתב. ב"ספורט" המזוהה עם ברצלונה עקצו את הקבוצה של זידאן כשהעלו טור דעה עם תמונה של חדר השופטים של ה-VAR וכקונטרה לשיר הידוע של ריאל מדריד נכתב: "ככה זוכים באליפות". הכותרות בתקשורת הקטלונית היו חריפות מאוד.

כותרות העיתונים במדריד (צילום מסך: "מארקה" ו"אס")

ריאל מוליכה על אף שוויון הנקודות משום שיש לה יתרון במפגשים הפנימיים כמובן – היא ניצחה 0:2 בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו בעוד בקאמפ נואו המשחק הסתיים ללא שערים. זה יהיה המחזור ה-1,054 של ריאל בפסגה, בעוד בארסה שנייה עם 775 ואתלטיקו מדריד שלישית עם 260. עוד ציון דרך הגיע מצד קארים בנזמה שכבש מחזור שני ברציפות והגיע ל-165 שערי ליגה – שווה לאגדת המועדון הוגו סאנצ'ס במקום החמישי בדירוג.

זידאן לא אהב את כל העיסוק בשיפוט: "מפריע לי מאוד מה שקורה, בסופו של דבר ניצחנו ומדברים רק על השיפוט, כאילו לא עשינום שום דבר על המגרש. מערכת ה-VAR ראתה את כל האירועים וזה מה שהוחלט. הם עושים את עבודתם כרגיל ואנחנו לא צריכים לבקר אותם, התפקיד הזה לא פשוט. אני חושב שקארים השתלט על הכדור בכתף במהלך השער. השופט חשב שהפריעו לטיבו קורטואה (השער שנפסל לסוסיאדד) ולכן פסק מה שפסק.

על המשחק עצמו והמשך העונה: "סבלנו עד הסוף במשחק נגד יריב קשה ואני חושב שהניצחון ראוי. ביצענו לחץ גבוה. אבל לא השגנו כלום על אף שלושת הניצחונות, כל משחק הוא כמו גמר. אנחנו צריכים להמשיך עם הדינמיקה הטובה הזו, שום דבר לא השתנה".


ויניסיוס ג'וניור. היה מצוין (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Image)

על הפציעה של ראמוס: "אם הוא נפצע זו מכה גדולה, אני חושב שמדובר במכה". כשנשאל האם הוא הפנדליסט הטוב בעולם אחרי שהבקיע ב-20 בעיטות ברציפות, ענה: "בהחלט, ולא רק זה, אני בהחלט חושב שהוא הבלם הטוב בעולם. יש לו אופי מיוחד שגורם לו לרצות תמיד להשתפר". במהלך היום נכתב ב"מארקה" כי קפטן ריאל שצלע החוצה סובל בסך הכל מכאבים חזקים בברך ולא מדובר בפציעה. הוא יהיה כשיר למשחק הליגה הבא – נגד מאיורקה בעוד יומיים, אם כי במועדון ייתכן ויעדיפו שיקבל מנוחה.

ובחזרה לזידאן, הצרפתי התייחס גם לחאמס: "הוא שחקן שלנו, יש לנו סגל חזק של 23 שחקנים. הוא שיחק היום ואני מרוצה ממנו. ויניסיוס? כולם נלחמים, כולם רעבים וזה היתרון שלנו. הוא הציג משח נהדר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי