צ'אבי הילל את ההגנה ועקץ את ריאל, טורס יורחק ממספר משחקים?

play
ההגנה הכי טובה באירופה? קונדה, אראוחו וכריסטנסן | רויטרס
כמעט הובכה: שער של פאטי בדקה ה-104 סידר לברצלונה 3:4 דרמטי בגביע 02:44

ברצלונה רשמה משחק ליגה 12 ללא ספיגה, המאמן שיבח את אנדראס כריסטנסן: "אמרו שריאל החתימה את הבלם הבכיר של צ'לסי ואנחנו את המחליף שלו". החלוץ התקוטט עם סאביץ' והשניים עלולים לקבל עונש השעיה ארוך

(גודל טקסט)

בלי רוברט לבנדובסקי ומול יריבה קשה וביתית כמו אתלטיקו מדריד, ברצלונה השיגה אמש (ראשון) ניצחון קטן וקריטי של 0:1 ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגה. הקבוצה של צ'אבי לא ממש הרשימה, אבל שער אחד של דמבלה במחצית הראשונה ויכולת מצוינת של טר סטגן ושל אראוחו במרכז ההגנה סידרה לקטלאנים את הניצחון הכי מרשים שלהם העונה בליגה בהתחשב ביריבה ובנסיבות.

זה היה משחק הליגה ה-12 העונה מתוך 16 שטר סטגן שומר בו על שער נקי. רק לשם השוואה, בכל העונה שעברה טר סטגן שמר על שער נקי רק ב-11 משחקים מתוך 35. ברצלונה ספגה שישה שערים בסך הכול – הכי מעט בכל חמש הליגות הגדולות. בתוספת הזמן של המשחק פראן טורס וסטפן סאביץ' ממש הלכו מכות ביניהם והורחקו עם אדום ישיר. על פי ה"ספורט" הקטלאני שני השחקנים צפויים לספוג הרחקה מכמה משחקים בעקבות האדומים שספגו.

אנדראס כריסטנסן, רונאלד אראוחו ברצלונה
ההגנה הכי טובה באירופה? קונדה, אראוחו וכריסטנסן | רויטרס

"התקשינו מאוד במחצית השנייה. ידענו שזה יהיה משחק קשה", אמר צ'אבי לאחר המשחק, "אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו ולקחנו 3 נקודות. הרעיון היה לשלוט במשחק, אבל במחצית השנייה הם שלטו. לא תמיד אפשר לשחק מצוין".

"היו שחקנים חשובים מאוד שלא שיחקו", הוסיף צ'אבי והתייחס בעיקר ללבנדובסקי המושעה, "הם גרמו לנו לסבול, אבל אני עוזב את האצטדיון מרוצה. אנחנו צריכים לשפר את המשחק באופן כללי, אנחנו צריכים עוד אפשרויות כשהם לוחצים אותנו גבוה".

המאמן התייחס גם להגנה המצוינת שלו ושיבח את אנדראס כריסטנסן כשאמר: "ההחתמה שלו עברה מתחת לרדאר, אבל הוא מדהים. אני זוכר שכשהחתמנו אותו אנשים אמרו שריאל מדריד החתימה את הבלם הבכי של צ'לסי (רודיגר) ואנחנו החתמנו את המחליף שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי