ממפיס נעדר מאימון ברצלונה. בספרד טוענים: המעבר לאתלטיקו קרוב לסגירה

play
ממפיס דפאי, חלוץ ברצלונה | GettyImages, David Ramos
מספר 6 הוא מספר אחת? גאבי מתייצב בקלאסיקו עם המספר החדש 03:52

אחרי הדיווחים לפיהם הבריז מהאימון והרגיז את הצוות המקצועי, ב"רלבו" נחשף שהעברת ההולנדי לקולצ'ונרוס תמורת 3 מיליון יורו מתקרבת. קראסקו לא יעשה את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

אחרי תקופה ארוכה של דיווחים ומשא ומתן, ב"רלבו" הספרדי דיווחו הערב (רביעי) כי אתלטיקו מדריד וברצלונה הודו בכך שהן קרובות לסיכום על העברתו של ממפיס דפאי לקבוצה מעיר הבירה. מה שהצית את השמועות היה העובדה שההולנדי נעדר מסיבה לא ידועה מהאימון המסכם של ברצלונה לקראת שמינית גמר הגביע מול סאוטה מהליגה השלישית (חמישי, 21:00 בספורט3).

תחילה דווח בספרד כי הצוות המקצועי של ברצלונה נדהם מהיעדרותו של ממפיס מהאימון וכי צ'אבי זעם על כך, וב"אס" הגדילו להגדיר זאת כ"חוסר מקצוענות ואפס מחויבות למועדון". לאחר מכן, ב"רלבו" אישרו כי בעקבות המעבר שקורם עור וגידים, בברצלונה לא רואים את היעדרותו של ההולנדי מהאימון כהתמרדות נגדם.

שחקן ברצלונה ממפיס דפאי
בקרוב אצל הקולצ'ונורס. דפאי | רויטרס

אתלטיקו צפויה לשלם כ-3 מיליון יורו בלבד לפי ה"רלבו", בעוד בדיווחים אחרים נטען כי סכום ההעברה עשוי להגיע ל-5 מיליו יורו. הסכום הנמוך נובע מכך שחוזהו של ממפיס בקבוצתו הנוכחית מסתיים בקיץ הקרוב. ברצלונה רצתה לכלול בעסקה את יאניק קראסקו, אך הקולצ'ונרוס מסרבים לשחרר את הבלגי בינואר.

ממפיס דפאי נחת בברצלונה לפני שנה וחצי בהעברה חופשית מליון על ידי מאמנו לשעבר בנבחרת הולנד, רונאלד קומאן. אשתקד ההולנדי הבקיע 13 שערים ב-38 הופעות בכל המסגרות, אך העונה הוא מיעט לקבל הזדמנויות מצ'אבי ושיחק 206 הופעות בלבד על פני ארבעה משחקים בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי