"אם בלינגהאם יגיע וקרוס לא יפרוש, מודריץ' עלול לעזוב בקיץ"

play
שב ל-11 לראשונה מאז המונדיאל. לוקה מודריץ' | GettyImages, Eric Alonso
אלאבה ספג נאצות אחרי שהצביע למסי, והבהיר: "זו החלטת נבחרת" 02:48

דיווח בספרד: ריאל מדריד מבינה שלא תוכל להחזיק את שלושת הקשרים ביחד, ואם תצטרך לבחור בין הגרמני לקרואטי, היא תחדש את חוזהו של הצעיר מביניהם

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

האם לוקה מודריץ' יעזוב את ריאל מדריד בקיץ הקרוב אחרי 11 עונות בלבן? לפי דיווח ב"מארקה" הספרדי, הקרואטי שמסיים חוזה בקיץ לא יקבל הצעה לחידוש החוזה במידה שג'וד בלינגהאם יגיע וטוני קרוס לא יפרוש. מבחינת הבלאנקוס אי אפשר יהיה להחזיק בקבוצה את שלושת השחקנים בו זמנים, ואם הם יצטרכו לבחור בין קרוס למודריץ', הם ככל הנראה יחדשו את חוזהו של הגרמני שצעיר מחברו לקישור ביותר מארבע שנים.

קרוס מתלבט וטרם החליט אם לתלות את הנעליים בתום העונה הקרובה, אך בלי קשר לכך במדריד סימנו את בלינגהאם מדורטמונד כמטרה העליונה לחלון ההעברות בקיץ. אלופת אירופה מאמינה שהקשר האנגלי יעדיף להגיע אליה על פני מעבר לפרמיירליג, ומקווה לשכנעו באמצעות הפרויקט והמקום בהרכב שהיא מייעדת לו משום שהיא לא מתכוונת להתחרות בסכומי ההעברה שמציעות האנגליות.

לוקה מודריץ', שחקן ריאל מדריד
סוף עידן? מודריץ' | אימג'בנק GettyImages

במדריד רגישים מאוד בכל הנוגע לחילופי הדורות בסגל, ובמקרה שבלינגהאם וקרוס יהיו בקבוצה בשנה הבאה, ייתכן כי מודריץ' בעצמו יבין שאולי עדיף לו לפנות את מקומו ולחתום את הקדנציה בבירת ספרד. יש לציין כי אם קרוס יחליט בסופו של דבר לפרוש, הבלאנקוס יאריכו את חוזהו של הקרואטי בן ה-37 בעונה נוספת.

בלי קשר לעתידם של הקשרים הוותיקים ולהגעה אפשרית של בלינגהאם, מי שאמור להמשיך גם בעונה הבאה הוא דני סבאיוס. הקשר הספרדי שמסיים חוזה בקיץ כבר היה בדרך החוצה, אך השיפור שעשה בתקופה האחרונה צפוי לסדר לו חוזה חדש במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי