"ברצלונה כמעט החתימה את רשפורד ב-2020, אך הוא טרפד את המעבר"

play
ימשיכו בכושר הנהדר? רשפורד ופרננדש | רויטרס
ישאיר אותה בליגה? לידס הודיעה על מינויו של חאבי גרסיה 02:20

בקטלוניה טוענים שמנצ'סטר יונייטד הסכימה לשחרר את הכוכב, שיועד להיות המחליף של לואיס סוארס, אך זה קיבל "רגליים קרות" בגלל חשש ממעבר לתרבות אחרת. בחמישי הם נפגשים (19:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

מרכוס רשפורד נמצא בפיק של הקריירה שלו וביום חמישי (19:45, ספורט4) הוא יפגוש את ברצלונה במפגש מרתק במסגרת הליגה האירופית. אלא שהיום (רביעי) ב"אל מונדו" מדווחים שרשפורד היה אמור בכלל לשחק בברצלונה. על פי הדיווח ב-2019, כאשר חוזהו של הכוכב עמד להסתיים, פפ סגורה חבר הנהלת ברצלונה נפגש עם סוכנו של רשפורד שלוש פעמים כדי לדון בעסקה שתעביר את רשפורד כשחקן חופשי לברצלונה ב-2020.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה עם שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד
היו אמורים לשחק ביחד? רשפורד ופיקה | רויטרס

העסקה סוכמה בין הצדדים והכול היה סגור, אלא שרשפורד עצמו טרפד את המעבר ברגע האחרון משום שהוא חשש לעשות שינוי קיצוני בקריירה ובחייו האישיים ולא ידע האם הוא יצליח להתאקלם לתרבות חדשה, שפה חדשה וקבוצה חדשה. מדובר בתקופה שבה ברצלונה חיפשה בנרות חלוץ שיחליף את לואיס סוארס שעזב לאתלטיקו מדריד. בארסה התעניינה אז גם בהארי קיין, רודריגו ואובמיאנג, אך בסופו של דבר החתימה את אנטואן גריזמן.

רשפורד חווה עונה מאכזבת וקשה אשתקד, אך מתפוצץ העונה ויש לוא כעת 114 שערים בקריירה ביונייטד, כאשר הוא במקום ה-19 ברשימת כל הזמנים של המועדון. מאז המונדיאל הוא כבש 13 שערים ב-15 משחקים. רשפורד לא כבש רק בשלושה מ-15 המשחקים האלה: עשרה מהם הסתיימו בניצחון. רק אחד – בארסנל – נגמר בהפסד. כשנשאל האם הוא החלוץ הטוב באירופה, טן האח אמר: רשפורד הוא "בהחלט אחד מהם".