פיקה: "לא בירכתי את מסי על זכייתו במונדיאל, הייתי עסוק"

play
שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה | GettyImages
דמבלה מלפנים, טר סטגן מאחור: ברצלונה עלתה לחצי גמר גביע המלך 02:22

עוד רמז לאיבה בין שני האקסים המיתולוגיים של ברצלונה? בלם העבר הפתיע: "לא ראיתי אף משחק במונדיאל, הרגשתי צורך להתנתק"

(גודל טקסט)

הקריירה של ליאו מסי וג'רארד פיקה היתה שזורה זו בזו במשך שנים. השניים גדלו ב"לה מאסיה" מחלקת הנוער המפורסמת של ברצלונה. פיקה אומנם עזב למנצ'סטר יונייטד, אך חזר לבארסה והיה שותפו של מסי לשנים הכי יפות של המועדון. אלא שמאז שמסי עזב את בארסה היו מספר דיווחים על כך שהשניים לא ממש מסמפטים אחד את השני.

על פי מספר דיווחים בקטלוניה, פיקה אף היה זה שדחף "להיפטר" ממסי כדי להקל על הנטל הכלכלי של המועדון. פיקה, שבעצמו ספג לא מעט ביקורות על הגישה הלא מקצועית שלו והשכר השמן שלו, כבר הספיק לפרוש מכדורגל והוא בעיקר מתעסק מאז בעסקים הפרטיים שלו, הליגה המקומית שהקים ובין לבין מתעסק במלחמות עם גרושתו שאקירה.

שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה
היחסים ביניהם עלו על שרטון? מסי ופיקה בימי ברצלונה | רויטרס

מסי מאידך, הספיק בזמן הזה להוביל את ארגנטינה לזכייה שלישית במונדיאל במה שהפך לרגע הגדול בקריירה שלו. אלא שרמז נוסף לסכסוך בין השניים הגיע היום כשפיקה נשאל על ידי העיתונאי ג'ון נליס האם הוא בירך את מסי אחרי זכייתו במונדיאל וענה: "לא, האמת שלא. החודשים האחרונים היו קשים עבורי והייתי צריך להתנתק. לא ראיתי ספורט בכלל, ואפילו לא ראיתי את משחקי המונדיאל. זה נשמע משוגע, אבל לא ראיתי אף משחק חוץ מהגמר וגם לא את כולו".

במה פיקה כל כך עסוק אתם שואלים? בלם העבר הקים את ה-King's League – ליגת כדורגל שבה משחקים בעיקר סלבריטיז וגם שחקני עבר. הוא גם פעיל מאוד בטניס העולמי ובעתיד, מי יודע, אולי הוא יהיה חבר הנהלה בברצלונה ואולי אפילו הנשיא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי