"מסי הציב אולטימטום לברצלונה ודרש את ראשם של 5 שחקנים והמאמן"

play
מסי דרש שפאטי יעזוב? | רויטרס
פאולו דיבאלה ייחקר על ידי הרשויות באיטליה. עלול לספוג השעייה 01:26

הסיבה האמיתית לעזיבה? ב"אל נאסיונל" טוענים: הכוכב ואביו דרשו שפיקה, טר סטגן, פוץ', פאטי, גריזמן וקומאן יעזבו כתנאי להישארות

(גודל טקסט)

אחרי שכבש את שער הניצחון ב-3:4 הדרמטי של פריז סן ז'רמן על ליל בליגה הצרפתית, ליאונל מסי הגיע לביקור בברצלונה, העיר שבה הוא גר במשך שנים רבות. היו הרבה גרסאות לסיבות שבגללן מסי עזב את ברצלונה, רובן כלכליות. אלא שב "אל נאסיונל" מדווחים כעת שמסי ואביו חורחה הציבו בפני המועדון אולטימום כדי להישאר והוא שחרורם של שישה שחקנים, כולל הבלם הוותיק ג'רארד פיקה.

כזכור, מסי עזב במפתיע את ברצלונה בקיץ 2021 במהלך שהדהים את עולם הכדורגל. הנשיא לאפורטה דיבר שוב ושוב על חוקי הליגה וטען שהוא נאלץ להיפרד מהכוכב הכי גדול של המועדון בכל הזמנים בגלל העול הכלכלי. אלא שכעת מתפרסמים דיווחים מעניינים לפיהם הכוכב הסתכסך עם כמה שחקנים.

ליאו מסי אנסו פאטי ברצלונה
מסי דרש שפאטי יעזוב? | רויטרס

בשנה שעברה התפרסמו כמה דיווחים לפיהם פיקה היה זה שהמליץ לראשי ברצלונה להיפטר ממסי כדי לחסוך את החוזה המפלצתי שלו ולהקל על המועדון מבחינה פיננסית. מסי ופיקה שיחקו ביחד 506 משחקים, אבל השמועות על הדם הרע שזרם ביניהם אינן חדשות. אחרי הזכייה ההיסטורית של מסי במונדיאל, פיקה, שהספיק לפרוש בינתיים מכדורגל, גם הודה שהוא אפילו לא ראה את חברו לשעבר בקטאר כשאמר: "אם להיות כנה, לא ראיתי את המשחקים שלו. היו לי חודשים עמוסים".

ב"אל נסיונאל" טוענים שמסי ואביו שמשמש גם כסוכנו, לא סימנו רק את פיקה ודרשו גם שטר סטגן, ריקי פוץ', אנטואן גריזמן, אנסו פאטי והמאמן רונלד קומאן יעזבו באופן מיידי כתנאי להישארותו.

רמז ליחסים הלא טובים בין הפרעוש לשוער הגרמני ניתן מוקדם יותר השנה כשטר סטגן, באופן די הזוי, לא כלל את מסי ברשימת השחקנים הכי טובים שהוא שיחק איתם. טר סטגן ידע ימים פחות טובים בבארסה, אבל העונה הוא מציג יכולת נהדרת ושמר כבר 17 פעמים בליגה על שער נקי.