ברצלונה מוסרת תודה: 1:1 בין ריאל לאתלטיקו בדרבי של מדריד

play
אלברו רודריגס כובש לזכות ריאל מדריד נגד אתלטיקו מדריד | GettyImages, Denis Doyle
ברצלונה מוסרת תודה: 1:1 בין ריאל לאתלטיקו בדרבי של מדריד 04:13

קוראה הורחק (64), חימנס כבש ראשון (78) ורודריגס הצעיר קבע שוויון עבור האלופה (85). המוליכה תוכל להגדיל את הפער ל-10. ולנסיה רשמה ניצחון ראשון מאז נובמבר עם 0:1 על ריאל סוסיאדד

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי במחזור ה-23 בליגה הספרדית הסתיים הערב (שבת) ב-1:1 דרמטי בין ריאל מדריד לאתלטיקו מדריד, כאשר המרוויחה העיקרית מתוצאה זו היא כמובן המוליכה ברצלונה. ולנסיה רשמה ניצחון בכורה עם רובן בראחה וראשון מאז נובמבר ב-0:1 על ריאל סוסיאדד.

שחקן אתלטיקו מדריד ריינילדו מפונה על אלונקה
ריינילדו נפצע בברכו ופונה על אלונקה | אימג'בנק GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

ריאל מדריד – אתלטיקו מדריד 1:1

אלופת אירופה וספרד קיוותה להציג המשך ישיר ל-2:5 העצום על ליברפול באנפילד לפני ארבעה ימים, אבל בקושי השיגה נקודה בדרבי הביתי מול יריבה ששיחקה חצי שעה ב-10 שחקנים, והשאירה לברצלונה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות אם המוליכה תנצח מחר את אלמריה.

שני אורוגוואים היו אחראים על השערים: חוסה מריה חימנס כבש ראשון לזכות הקולצ'ונרוס (78), אבל אלברו רודריגס בן ה-18 בלבד, שהוא יליד ספרד אך מייצג את הסלסטה, ובמחזור הקודם הספיקו לו 3 דקות כדי לבשל מול אוססונה, הבקיע בתזמון נהדר מבחינתו את שער הבכורה שלו במדי הבלאנקוס (85) עם נגיחה שקבעה חלוקת נקודות. בהופעתו השלישית, 38 דקות במצטבר בלבד ליתר דיוק, רודריגס כבר עם שער ובישול לזכות ריאל והערב הוא גם הפך לכובש הכי צעיר בדרבי של מדריד במאה ה-21.

דייגו סימאונה הזיע לא מעט על הקווים במשחקו ה-612 כמאמן אתלטיקו, בו השתווה ללואיס אראגונס כשיאן ההופעות למאמן במועדון. ריינילדו פונה על אלונקה עקב פציעת בערך בדקה ה-23, ואנחל קוראה שעלה מהספסל לאחר ההפסקה, הורחק באדום ישיר אחרי שפגע באנטוניו רודיגר ללא כדור. צ'ולו, אגב, הפך לשיאן כל הזמנים בליגה הספרדית למשחקים רשמיים כמאמן.

שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה מתעמת עם שחקן ריאל מדריד ויניסיוס

מהלך המשחק

דקה 9: קרבחאל מסר לאסנסיו שבעט מצוין מכ-25 מטרים, אובלק הגיב לא פחות טוב והדף.

דקה 22: קראסקו בעט טוב מחוץ לרחבה וסחט הדיפה מבן ארצו וחברו לנבחרת בלגיה, קורטואה.

דקה 52: חילופי מסירות בין שחקני ריאל סידרו מצב בעיטה עבור ואלוורדה, אבל הוא פספס את המסגרת.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים

דקה 64: קוראה, שעלה כמחליף אחרי ההפסקה, פגע ברודיגר ללא כדור וראה כרטיס אדום ישיר. אתלטיקו מדריד ב-10 שחקנים.

דקה 78: גול, 0:1 לאתלטיקו מדריד! דווקא ב-10 שחקנים, הקולצ'ונרוס עקצו במצב נייח לאחר שגריזמן מצא את הראש של חימנס, והאורוגוואי הכניע את קורטואה בנגיחה לקורה ופנימה.

דקה 84: קמאבינגה הגיע למצב מעולה ברחבה אחרי מסירת עומק טובה מאוד של מודריץ', אובלק הציל את אתלטיקו והדף לקרן.

אלברו רודריגס חוגג שער של ריאל מדריד

דקה 85: גול, ריאל מדריד השוותה ל-1:1! מודריץ' הרים את הקרן אל ראשו של אלברו רודריגס הצעיר, שאיזן בנגיחה את התוצאה בדרבי.

איגור סובלדיה ריאל סוסיאדד

ולנסיה – ריאל סוסיאדד 0:1

שחקן העבר של המועדון, רובן בראחה, הפסיד בבכורה כמאמן העטלפים 1:0 לחטאפה, ואחרי שירד למקום ה-19, שבר את רצף התיקו מול הבאסקים בניצחון קריטי במאבקי התחתית. בדקה ה-40 איגור סובלדיה, בלם סוסיאדד, סבל מחוסר מזל כשהכדור פגע בו ונכנס לרשת של אלכס רמירו. העטלפים הצליחו להגן היטב מול הקבוצה מהמקום השלישי, שרשמה את הפסדה השישי העונה והשני בארבעת המשחקים האחרונים. ולנסיה הצליחה להוציא שלוש נקודות לראשונה מאז אמצע נובמבר, במשחק האחרון לפני היציאה למונדיאל ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום.

משחקים נוספים:

אספניול – מאיורקה 1:2
לאספניול: מרטין ברייטווייט (22, 51), למאיורקה: ודאט מוריקי (41)

קאדיס – ראיו וייקאנו 0:1
לקאדיס: סרחיו גווארדיולה (74)

משחקי יום ראשון בספרד:

אתלטיק בילבאו – ז'ירונה (15:00)
סלטה ויגו – ויאדוליד (17:15)
אלמריה – ברצלונה (19:30)
סביליה – אוסאסונה (22:00)