המחליף לקרוס וקאסמירו? ריאל מדריד מעוניינת בברונו גימראייש

play
ברונו גימראייש, שחקן ניוקאסל | רויטרס
המחליף לקרוס וקאסמירו? ריאל מדריד מעוניינת בברונו גימראייש 03:28

הבלאנקוס מתכננים להגיש הצעה על הקשר הברזילאי הנפלא של ניוקאסל כחלק מהמהפכה בקישור והמחיר הגבוה של ג'וד בלינגהאם

(גודל טקסט)

הקישור של ריאל מדריד התחיל במהפכה שלו כבר בקיץ האחרון, כשקאסמירו פירק את שלישיית הקישור האגדית של הבלאנקוס ועבר למנצ'סטר יונייטד. אלופת אירופה אמנם החתימה שחקנים על העמדה שלו כמו אורליאן טשואמני ואדוארדו קמאבינגה, אך בעקבות גילו של לוקה מודריץ' והדיווחים על עזיבתו ופרישתו של טוני קרוס, ריאל מתכננת להגיש הצעה בקיץ על ברונו גימראייש.

הקשר הברזילאי (25) הפך בשנה האחרונה לאחד השחקנים המרשימים ביותר בפרמיירליג במדי ניוקאסל, שם הוביל אותה לקרבות צמרת ואף זכה בעקבות זאת לזימון לנבחרת ברזיל במונדיאל האחרון שנערך בקטאר.

עוד בכדורגל עולמי

"עצמתי עיניים ורק ביקשתי שהכדור יפגע בי, מצדי בפנים"
יחליף מכחול לאדום? מייסון מאונט מתקרב לליברפול
"מסי, אנחנו מחכים לך": פתק מאיים וירי על החנות של אשתו

ברונו גימראייש, קשר ניוקאסל

הדיווחים שמגיעים מאנגליה וספרד על ההתעניינות הגוברת של ריאל בקשר המגפייז אינם מקריים, והם בדיוק בשבוע בו דווח כי הבלאנקוס מגלים פחות עניין כעת בג'וד בלינגהאם, קשרה הצעיר של בורוסיה דורטמונד, זאת בעיקר בעקבות מחירו שצפוי להיות כ-150 מיליון יורו. אלופת אירופה אמנם עדיין בתמונה להחתמתו, אך ייתכן והקשר מעדיף מעבר לאנגליה למתחרות עם ריאל על הקשר – ליברפול ומנצ'סטר סיטי.

שחקני ריאל מדריד לוקה מודריץ', קאסמירו, טוני קרוס

ברונו גימראייש ערך 34 הופעות מאז שחתם בניוקאסל בחודש ינואר 2022, כבש 8 שערים וסייע לקבוצתו להיות במאבקי טופ 4 על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה והגעה היסטורית לגמר גביע הליגה, שם הפסידו 2:0 למנצ'סטר יונייטד. חוזהו של הקשר הברזילאי יסתיים ב-2027, כך שלריאל יהיה קשה לשכנע את ניוקאסל למכור אותו בקיץ הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי