היורש: בריאל מדריד מאמינים – ראול בשל להחליף את אנצ'לוטי

play
היורש. ראול | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez
"האדישות של בנזמה מבלבלת את ריאל מדריד ואנצ'לוטי" 02:04

במועדון מעריכים את העבודה שעושה שחקן העבר האגדי בריאל מדריד קסטיליה, ומאמינים ביכולתו לרשת את האיטלקי שעשוי לעזוב לנבחרת ברזיל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בריאל מדריד ממשיכים לעסוק בעתידו של קרלו אנצ'לוטי. חוזהו של המאמן המוערך שזכה בכל תואר אפשרי יגיע לסיומו ב-2024, והוא אף נחשב לאחד המועמדים המובילים לאימון נבחרת ברזיל. על רקע הדברים הללו, לא מעט גורמים בשורות הבלאנקוס כבר דנים בזהות מחליפו, והשם המעניין ביותר שנמצא כרגע על הפרק הוא זה של ראול.

אחד משחקני העבר הגדולים בתולדות המועדון מאמן כיום את ריאל מדריד קסטיליה מהליגה השלישית של ספרד, וכבר סירב בעבר למספר הצעות מהפרמיירליג והבונדסליגה. לפי "אס", "סוכנו של אנצ'לוטי טס לפני מספר ימים לברזיל כדי להיפגש עם ההתאחדות. הנוכחות של ראול במועדון נותנת תקווה לראשי ריאל מדריד, למקרה שאנצ'לוטי יקבל את הצעת הנבחרת".

ראול הוליך את קבוצת הנוער של ריאל מדריד לזכייה באליפות ב-2020, וכעת הוא מנסה להצעיד את קסטיליה לליגת המשנה בספרד (כרגע, היא מדורגת ראשונה בבית שלה), תוך כדי שליחת לא מעט כשרונות צעירים לקבוצה הבוגרת – האחרון שבהם היה אלברו רודריגס.

מאמן ריאל מדריד קסטיליה ראול
היורש. ראול | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

עוד בכדורגל העולמי

לפני לייפציג, גווארדיולה מבין: "ימדדו אותנו לפי ליגת האלופות"
אינטר רוצה לשוב לרבע הגמר אחרי 12 שנה, פורטו תשמור על הבית?
הרבה יותר מסתם משחק: מאחורי ההשעיה של גארי ליניקר והמפלה של BBC

"המנהיגות שלו, הכריזמה, ההכרה את המערכת וכישורי האימון שלו תומכים במועמדות שלו", נכתב ב"אס". "הרצונות של ראול ברורים – ריאל מדריד מעל הכל, גם מעל האפשרויות באנגליה. אם ההזדמנות לאמן את קבוצת נעוריו לא תצוץ, הוא ישקול לקבל הצעות מהפרמיירליג. בפברואר האחרון לידס פנתה אליו, אך הוא החליט שזה לא המצב האידיאלי מבחינתו. הנהלת ריאל מדריד מרגישה שהוא מוכן לעשות את הצעד הבא ולאמן את הקבוצה הבוגרת, אך המילה האחרונה תהיה של פלורנטינו פרס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי