ואלוורדה התנצל וטען "אני לא כזה", באנה התלונן נגדו במשטרה

play
הבלאנקוס בגמר. ואלוורדה | GettyImages, Michael Steele
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.4 08:25

שחקן ריאל מדריד לא יספוג עונשי הרחקה, ויאריאל הודיעה שהיא מאמינה לגרסה של השחקן שלה, קשר ריאל מדריד הביע חרטה על התקרית

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שחקן ויאריאל אלחנדרו באנה הגיש תלונה במשטרה נגד שחקן ריאל מדריד פדריקו ואלוורדה, לאחר שהאחרון היכה ותקף אותו בסיום המשחק בין ריאל מדריד לוויאריאל בשבת בלילה. כזכור, על פי הדיווחים בספרד, ואלוורדה זעם על השחקן היריב שלכאורה הקניט אותו על פרשה כואבת: הסיבוכים בהיריון של אשתו.

המתקפה האלימה של ואלוורדה כיכבה אתמול כל היום בכותרות בספרד, וסופו של דבר באנה החליט להגיש תלונה במשטרה, אחרי התלבטות ארוכה כיצד לפעול נגד קשרה של ריאל מדריד. באנה הכחיש את המיוחס לו וטען שלא אמר את הדברים המרושעים שנטען שאמר לוואלוורדה. כך או כך, המשמעות היא שוואלוורדה לא ייענש במסגרת ספורטיבית ולא יספוג עונשי הרחקה, אבל כן עלול להיחקר על ידי המשטרה.

פדריקו ואלוורדה ריאל מדריד
עשה את ההבדל. ואלוורדה | רויטרס

עוד בנושא

המשטרה חוקרת: ואלוורדה המתין לבאנה בחניון – ותקף אותו באלימות
ריאל תומכת, ואלוורדה טוען: "ההקנטות של באנה היו בלתי נסבלות"
באנה הגיש תלונה על התקרית, אשתו של ואלוורדה הגיבה בפוסט מרגש

ויאריאל, שבחרה שלא להגיש תלונה נגד השחקן, הוציאה הודעה: "שחקן הקבוצה הותקף בזמן שהיה בדרך לאוטובוס הקבוצה מחוץ לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו, והשחקן החליט להגיש תלונה במשטרה נגד התוקף. ויאריאל מגנה כל סוג של אלימות, ואנחנו מאמינים ללא ספק לטענות של השחקן שלנו, ונתמוך בו לאורך התהליך".

דעת הקהל הייתה ללא ספק לצד ואלוורדה, כשהקהל הרחב הביע הבנה ואמפתיה לשחקן שתקף את יריבו בעקבות הערות נבזיות ("תבכה עכשיו, כי הבן שלך לא נולד"). ואלוורדה נראה אתמול במדריד אומר לאוהדים שתמכו בו והצדיקו אותו "זה לא אני", ו"אני לא גאה". מקורביו מספרים שהופתעו: "הוא ילד טוב, מעולם לא היה מעורב בשום תקרית, לא רב עם שחקנים, לא מתווכח עם השופטים, כנראה שבאנה באמת הרתיח אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי