בספרד מדווחים: החוזים של בנזמה וקרוס הוארכו בעונה נוספת

play
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם טוני קרוס | רויטרס
הצגה: ריאל מדריד ובנזמה דרסו את ברצלונה בדרך לגמר גביע המלך 03:58

יש המשכיות: הזכייה בכדור הזהב הפעילה סעיף אוטומטי בחוזהו של הסקורר הצרפתי. גם הגרמני הוותיק ימשיך עד קיץ 2024

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קארים בנזמה האריך את חוזהו בריאל מדריד בעונה נוספת, כך מדווחים היום (רביעי) ב"אס". מתברר בהתקשרות עם החלוץ הצרפתי הוותיק היה סעיף לפיו חוזהו יוארך בעונה נוספת באופן אוטמטי אם יזכה בכדור הזהב, כפי שאכן קרה, ובכך, ימשיך בנזמה במועדון בו שיחק מאז 2009.

עם זאת, בנזמה, כך נטען, "מודע לכך שהעונה הבאה תהיה האחרונה בריאל מדריד. הוא אמור להישאר במועדון גם אחרי הפרישה, והוא הראשון להבין שדרוש חיזוק בהתקפה. הגעתו של אנדריק, שכבר חתם, לא תתרחש עד 2024".

בנזמה, שנפצע במשחק הגומלין מול צ'לסי ברבע גמר ליגת האלופות, ייבדק מחר בצוותא עם דייויד אלאבה, שחש כאבים בשוק. כרגע, שניהם נמצאים בספק למשחק הליגה הקרוב מול סלטה ויגו.שחקן נוסף שסגר על חוזה לעונה נוספת הוא טוני קרוס, כך לפי פבריציו רומאנו. לאורך העונה נפוצו שמועות שהקשר הוותיק הגרמני שוקל לפרוש מכדורגל בקיץ, אולם קרוס ימשיך עד 2024. הודעה רשמית תצא בקרוב, בצוותא עם הארכות החוזה של בנזמה ו-ויניסיוס.

קארים בנזמה עם כדור הזהב
קארים בנזמה עם כדור הזהב | אימג'בנק GettyImages, OLIVIER CHASSIGNOLE / AFP

עוד בכדורגל העולמי

לפני המפגש המסתמן בחצי הגמר: "הולאנד שואף לעבור לריאל מדריד"
מי מפחד מהולאנד? "ריאל המועמדת המובילה לזכות בליגת האלופות"
עבירה אלימה, השפלה ביציעים ותנועה מגונה: הערב הסיוטי של רונאלדו בסעודיה

שחקן נוסף שסגר על חוזה לעונה נוספת הוא טוני קרוס, כך לפי פבריציו רומאנו. לאורך העונה נפוצו שמועות שהקשר הוותיק הגרמני שוקל לפרוש מכדורגל בקיץ, אולם קרוס ימשיך עד 2024. הודעה רשמית תצא בקרוב, בצוותא עם הארכות החוזה של בנזמה ו-ויניסיוס.