מודריץ' נפצע וייעדר כשבועיים, יהיה כשיר בזמן למנצ'סטר סיטי?

play
לוקה מודריץ', שחקן ריאל מדריד | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4 06:30

מכה לריאל מדריד: הקשר הקרואטי סובל מקרע בשריר הירך האחורי ולא יקח חלק בגמר גביע המלך, עם ספק לשיתופו בחצי גמר ליגת האלופות. הבלאנקוס שלחו נציגים לגרמניה לשכנע את בלינגהאם לחתום בשורותיהם

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רגע לפני המאני טיים של העונה מבחינת ריאל מדריד, כשכבר בשבת הבאה היא תתחרה על גביע המלך בגמר מול אוסאסונה, הבלאנקוס קיבלו חדשות רעות מכיוונו של לוקה מודריץ' שנפצע במהלך ההפסד 4:2 לג'ירונה במהלך השבוע.

הקרואטי הותיק סובל מקרע בשריר הירך האחורי, מה שעשוי להשבית אותו לפחות לשבועיים הקרובים, בהם ריאל מדריד תשחק בליגה מול אלמריה וריאל סוסיאדד, בגמר גביע המלך ובחצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי. במועדון הפאר הספרדי שללו את הכשירות של מודריץ' עד המשחק בגמר הגביע, אך עדיין משאירים סיכוי להשתתפותו באחד המשחקים המכריעים העונה של הבלאנקוס במסע להגנת התואר של אלופת אירופה.

עוד בכדורגל עולמי

"בישול יפה כמו השער של גיגס ב-1999": באנגליה מהללים את איסק
אחרי שהציטוטים על רונאלדו הסעירו את העולם, מתברר שהם שקר מוחלט
בשבת: ריאל מדריד וברצלונה יתאוששו מההפסדים המביכים באמצע השבוע?

לוקה מודריץ', ריאל מדריד
לוקה מודריץ', ריאל מדריד | רויטרס

בגזרה אחרת בריאל ובמבט אל עבר חלון ההעברות של הקיץ הקרוב, נציגי הבלאנקוס מחפשים להמשיך ברענון הקישור. אחרי החתמת אורליאן טשואמני בקיץ הקודם, הספרדים ממשיכים להתמקד בהחתמתו של ג'וד בלינגהאם, קשרה של בורוסיה דורטמונד, ואף שלחו נציגים לגרמניה על מנת לשכנע את האנגלי להצטרף לשורות אלופת אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי