היא תכריע? אנטונלה כבר "החליטה" איפה ליאו מסי ישחק

play
אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם
הבן של כריסטיאנו רונאלדו רוקד עם חולצה של ברצלונה 00:59

דיווח: המשקל של אשתו של "הפרעוש" בהחלטה יהיה עצום ומי שכצפוי נמצאים בראש סדר העדיפויות שלה הם הילדים. כסף? לא אם זה תלוי באנטונלה

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

עולם הכדורגל ממתין בכיליון עיניים להחלטת ליאו מסי, שצפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן אחרי שנתיים. כידוע, בין המועמדות לקלוט את "הפרעוש" נמצאות האקסית ברצלונה, אינטר מיאמי ואל הילאל הסעודית שמציעה לו שכר חסר תקדים.

מעבר לרצון של השחקן עצמו והכסף שעשוי לשחק תפקיד, ההשפעה של אשתו, אנטונלה מסי, צפויה להיות מכרעת. על פי דיווח שפורסם בתקשורת האנגלית, אם ילדיו של אלוף העולם מתעקשת להמשיך לגור באירופה ואחד השיקולים המרכזיים הוא הרצון לרשום את ילדיהם לבתי ספר בברצלונה, העיר בה המשפחה העבירה את מרבית חייה ובה היא מרגישה הכי בנוח.

ליאו ואנטונלה מסי | Stefan Matzke – sampics / Contributor

מוקדם יותר היום פורסם בספרד כי ברצלונה כבר מעלה הילוך במאמצים להחזיר אותו לשורותיה ובתקשורת הקטלאנית נכתב שהנהלת הליגה הספרדית תיתן אור ירוק לתכנית הפיננסית שהציג המועדון על מנת שהקאמבק ייצא לפועל באופן שיעמוד במגבלות הכלכליות של הליגה.

לפי "ספורט", בארסה נשענת על הערכה שחזרתו של מסי תכניס לקופת המועדון כ-230 מיליון יורו, מהם 150 מיליון מנותני חסות חדשים שצפויים להצטרף בעקבות החתימה של הארגנטינאי, ועוד 80 מיליון הכנסות מכרטיסים ומינויים. חברת "פיליפס", אגב, צפויה להפוך לספונסרית חדשה של ברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי