צ'אבי נגד התקדים: "ויניסיוס תקף, הופתעתי שבוטלה הרחקתו"

play
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס | רויטרס
שחקן אל נאסר, כריסטיאנו רונאלדו 01:02

מאמן ברצלונה נגד ההחלטה התקדימית לבטל את הכרטיס האדום שספג כוכב ריאל מדריד: "אין לזה קשר לגזענות". דיווחים: קונדה דורש לעזוב, אלמני: "נפתור את זה"

(גודל טקסט)

הכרטיס האדום שספג ויניסיוס ג'וניור בהפסד לוולנסיה בוטל בהחלטה חסרת תקדים ובטענה שצוות שופטי ה-VAR הסתמכו על תמונות חלקיות שבהן לא ניתן היה לראות את העובדה שעוד קודם לכן נתפס שחקן ריאל מדריד בצוואר על ידי הוגו דורו. בין אם ההחלטה מוצדקת או לא, בספרד לא כולם אהבו אותה – גם לא המאמן והאלוף הטרי צ'אבי.

אמש (שלישי) הפסידה ברצלונה 3:1 לוויאדוליד במשחק שעבורה היה חסר חשיבות לאור זכייתה בתואר, ובמסיבת העיתונאים אחרי המשחק המאמן הפתיע בעיקר כאשר התבקש להביע את דעתו על ביטול הכרטיס האדום שספג כוכב הבלאנקוס, שניתן להניח שגם נעשתה בו התחשבות בעקבות הקלליות הגזעניות המכוערות שספג מהאוהדים המקומיים.

צ'אבי מאמן ברצלונה
תירוצים על מצב הדשא? צ'אבי | רויטרס

"אתם שואלים אותי על ויניסיוס ואני חושב שזו שאלה שצריך להפנות לוועדה שאחראית על הנושא ולא אליי. בכל הנוגע לגזענות כבר אמרתי את מה שאני חושב, אבל גם התנהגות השחקנים חשובה והיו המון אגרסיות על כר הדשא, ויניסיוס תקף את יריבו ואין להתכחש לזה. הופתעתי שהכרטיס האדום בוטל ואין להרחקה בכרטיס אדום קשר לדברים האחרים שקרו".

ז'ול קונדה, שחקן ברצלונה
לא מרוצה מהמצב ומעדיף לעזוב. קונדה | רויטרס

בתוך כך, את ברצלונה מטרידה ביממה האחרונה העובדה שז'ול קונדה לא מעוניין לשחק כמגן ימני ולאחרונה אף ביקש לעזוב, כך על פי הפרסומים. מתאו אלמני, שבסופו של דבר יישאר בתפקידו כמנהל המקצועי, נשאל על הנושא והודה: "זה נושא פנימי שנפתור בתוך המועדון". לטענת "ספורט", קונדה לא יעזוב בכל מחיר, אלא אם תגיע הצעה טובה עבורו – אך בהחלט מעדיף לעזוב כל עוד הסיטואציה לא תשתנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי