מרקו אסנסיו סירב להצעת ריאל מדריד וצפוי לעזוב בתום העונה

play
מרקו אסנסיו, ריאל מדריד | רויטרס
שערי השבוע של ספורט1 03:33

דיווח: למרות התקרבות שחלה בין הצדדים, הקשר דורש שדרוג בתנאיו והחליט להיפרד מהמועדון שרכש אותו ב-2014. אסטון וילה הגישה הצעה, האם ברצלונה תפנה בקרוב?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מרקו אסנסיו צפוי לעזוב את ריאל מדריד, כך על פי דיווח הערב (שישי) באתר "רלבו". עד לפני כחודשיים עזיבתו של אסנסיו שמסיים חוזה הייתה נראית ודאית, אלא שבחודש אפריל פורסמו דיווחים לפיהם ישנה תפנית בעלילה, כזו שתוביל להארכת חוזהו.

אסנסיו בכל מקרה ייעדר ממשחקה של ריאל מדריד מחר נגד סביליה בעקבות פציעה ובשלב זה לא ברור אם ישוב למחזור סיום העונה ביום ראשון הבא נגד אתלטיק בילבאו, כך שלא מן הנמנע שהוא כבר ערך את משחקו האחרון במדים הלבנים.

מרקו אסנסיו ריאל מדריד
שמונה שערים ב-2023. אסנסיו | רויטרס

לטענת "רלבו", אסנסיו בן ה-27 החליט לעזוב מכיוון שהצעת ריאל מדריד הייתה נמוכה מדי. הוא סירב לה ולפחות על פי הדיווחים החליט לסיים את המו"מ וכעת יתמקד במציאת קבוצה חדשה לעונה הבאה, כל עוד ריאל מדריד לא תשפר משמעותית את תנאיו. בחודש שעבר פורסם שברצלונה עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות וצפויה לפנות אליו לאור היותו שחקן חופשי, כך שיהיה מעניין לראוות אם אסנסיו עוד יעבור ליריבה המושבעת של הבלאנקוס. הוא מחוזר גם על ידי קבוצות בפרמיירליג האנגלית, בייחוד אסטון וילה שנטען שהגישה לו הצעה מפתה.

כזכור, אסנסיו נרכש על ידי ריאל מדריד ממאיורקה כשהיה בן 18 בלבד, אבל הושאל לשנתיים נוספות והחל את דרכו בשורות הבלאנקוס בקיץ 2016. המאמן קרלו אנצ'לוטי תמך בהשארתו בחוזה ארוך טווח עד 2027 או 2028, אבל נראה שהצדדים לא הצליחו לגשר על הפערים וכאמור מסתמנת פרידה.

אם אסנסיו אכן יעזוב, ייפרד מריאל מדריד כשלזכותו בין השאר שלוש אליפויות, שלוש זכיות בליגת האלופות (כולל שער בגמר נגד יובנטוס). בסך הכל ערך 285 הופעות ובהן כבש 61 שערים ובישל עוד 32. העונה שותף ב-50 משחקים בכל המסגרות, אבל על פני 1,964 דקות בלבד ובמאזנו תשעה שערים ושישה בישולים.