בגללה: הכירו את האישה שסידרה את המעבר הגדול של הקיץ באירופה

אשתו של גונדואן
אשתו של גונדואן | DeFodi Images / Contributor

למה אילקאי גונדואן העדיף לשחק בפחות כסף בברצלונה, ולעזוב את הקבוצה הטובה בעולם? את התשובות אולי אפשר למצוא אצל אשתו, בפוסט שהאנגלים לא ישכחו

(גודל טקסט)

בספרד דיווחו אתמול (רביעי) שאילקאי גונדואן בחר בברצלונה וכבר סגר עמה את תנאיו, והכוכב הגרמני יעזוב את מנצ'סטר סיטי ויעבור לאלופת ספרד תמורת 9 מיליון יורו לעונה.

סיטי רצתה להאריך חוזה לגונדואן, שהיה חוליה חשובה בקבוצה של פפ גווארדיולה שזכתה השנה בטרבל אחרי עונה מושלמת, וסביר מאוד להניח שסיטי יכלה להציע לכדורגלן המוכשר, שמוערך מאוד על ידי גווארדיולה, שכר גבוה יותר מזה שהציעה לו אברסה – אבל גונדואן בחר לעבור לספרד. מדוע?

שרה ובעלה ביום חתונתם
שרה ובעלה ביום חתונתם | Not released. More information

באנגליה טוענים: "אשתו של גונדואן שונאת את מנצ'סטר, וכעת תוכל לחגוג בברצלונה". שרה ארפאווי, כיום שרה גונדואן, הודתה שהיא לא אוהבת את העיר מנצ'סר, ואף שונאת את האוכל המקומי בעיר. "האוכל פה נוראי", כתבה באינסטגרם, "כל מה שמוגש בכל מקום במנצ'סטר", לדבריה, ולטענתה היא לא הצליחה למצוא מסעדה איטלקית איכותית בכל העיר.

"מצטערת, אני עצובה למען האמת, אבל באמת, כלום. כל כך ניסיתי למצוא מסעדה טובה אבל האוכל פה נוראי בכל מקום", כתבה, "לא מוצאת מסעדה איטלקית אמיתית או סושי טוב או סתם אוכל טרי… בכל מקום הכל קפוא". היא הוסיפה כי המקומות "מתמקדים בעשיית כסף ממשקאות" ולא ב"אוכל איכותי". כדי לגרום לחובבי האוכל המקומיים להתעצבן עוד יותר, היא סיכמה: "אולי בלונדון יש אוכל טוב, אבל במנצ'סטר כלום. אני מצטערת".

כך או כך, האנגלים מיהרו להזכיר את הפוסט הזה, אחרי הפרסום על המעבר של הכדורגלן לבארסה, וגולשים רבים הגיבו בלגלוג: "היה שווה להנהלת סיטי להשקיע כמה מיליונים בפתיחת מסעדה טובה, הם הפסידו בגלל זה כוכב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי