"דקו נדהם. הוא הרגיש שגולר ונציגיו 'מכרו' אותו ומשחקים בו"

play
דקו, ארדה גולר אילוסטרציה | GettyImages, אילוסטרציה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7 05:56

פרטים חדשים מהמחטף של ריאל מדריד: נציג ברצלונה נחת באיסטנבול בידיעה שהעסקה סגורה ו"אז הרגיש שמועדון אחר נכנס לתמונה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כמה ימים אחרי שהשלים את המעבר מפנרבחצ'ה לריאל מדריד, ארדה גולר מוסיף לככב בכותרות של התקשורת הספרדית. ב"ספורט" הקטלאני שפכו הבוקר (שלישי) מעט אור על "המחטף", אחרי שכבר היה נראה שהטורקי בן ה-18 נמצא בדרכו לברצלונה.

כזכור, דקו שמונה לתפקיד בכיר בברצלונה, כבר המריא לאיסטנבול כדי לסגור את העסקה. ב"ספורט" סיפרו: "כשהוא נחת בטורקיה, דקו היה בטוח שהעסקה כבר מוכנה בגלל שברצלונה הגיעה לסיכום עם פנרבחצ'ה, על רכישה של גולר והשאלה שלו לקבוצה הטורקית בעונה הקרובה. ההפתעה שלו הייתה עצומה, כשבפגישה עם השחקן ונציגיו, הם אמרו לו שגולר לא רוצה להמשיך לשחק בטורקיה".

ב"ספורט" המשיכו: "בפגישה נוצרה מתיחות כי נראה היה שגולר וחלק מהנציגים שלו לא מסכימים. דקו הרגיש את הבעיות והבטיח לחפש השאלה מברצלונה לקבוצה אחרת מחוץ לטורקיה. אבל כשהפגישה הסתיימה, הוא הרגיש שברצלונה הפסידה במשחק בגלל שמועדון גדול אחר נכנס לתמונה. ואכן, ריאל מדריד ניצלה את הסחבת והשלימה את רכישתו של הטורקי בתוך 24 שעות. דקו הרגיש ש'מכרו' אותו ושיחקו בו – והוא הגיע לטורקיה לחינם, כשכבר אין סיכוי שברצלונה תחתים את גולר".

ארדה גולר מוצג בריאל מדריד
| רויטרס

אחרי המחטף של ריאל מדריד: "פנרבחצ'ה זועמת על ארדה גולר"
המחטף הושלם: ארדה גולר חתם בריאל מדריד לשש שנים
גולר: "כשריאל מדריד פנתה, ההצעות האחרון היו חסרות ערך"

במסע"ת להצגתו בריאל מדריד, אמר גולר: "הגעתי למועדון הכי גדול בעולם. הרבה מועדונים רצו אותי, אבל בחרתי בריאל מדריד. אני פה כדי להיאבק על מקומי, לא אושאל למקום אחר. המודל לחיקוי שלי? רונאלדו, זידאן, גוטי ואוזיל. אני רוצה להיות אגדה כאן".

על השאלה כיצד שוכנע להגיד לריאל מדריד: "אנצ'לוטי התקשר אליי ואמר לי לבוא. הוא הסביר לי גם איפה אשחק והכול. יש לי הרבה כבוד אליו. הוא התקשר אליי כמ פעמים. כשריאל מדריד פנתה אליי, כל ההצעות האחרות היו חסרות ערך מבחינתי. הם אמרו לי שאשחק כבר העונה וזה גם שכנע אותי".