"ויניסיוס היה סגור בברצלונה, סוכניו בגדו בנו והלכו לריאל"

סוכנו של הברזילאי, שעבד בזמנו בבארסה: "הוא אמר לי שהוא 'קולה' והוא בכה ב-1:6 על פריז סן ז'רמן. במדריד אפילו לא הכירו אותו". וגם: המעבר של ניימאר ו"מסי הבא" שעשוי להגיע לקטלוניה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

החתימה של ויטור רוקה בברצלונה נעשתה אתמול (רביעי) באמצעות סוכנו, הברזילאי אנדרה קורי, שבעבר עבד במועדון מקטלוניה כצייד כישרונות ובין השאר מקורב לניימאר. אחרי שהנחית את הקשר בן ה-18 באלופת ספרד, קורי התראיין לרשת קאדנה סר וסיפק סיפור מעניין על ברזילאי אחר: ויניסיוס ג'וניור.

ב-2017 חתם "ויני" על החוזה הראשון שלו בריאל מדריד, אבל בדומה למה שקרה באחרונה במקרה של ארדה גולר, הבלאנקוס חטפו אותו מברצלונה. "הכל כבר היה סגור, ואז מדריד גילתה שהוא בברצלונה והזמינה אותו אליה, אבל במדריד אפילו לא הכירו אותו. ויניסיוס הלך לריאל כי הסוכנים שלו בחרו כך", סיפר קורי שעבד בברצלונה בזמנו.

"במשך שלוש שנים עבדנו על ההחתמה הזו, וסוכניו בגדו בנו. ויניסיוס אמר לי שהוא 'קולה'. הוא בכה ב-1:6 של בארסה על פריז סן ז'רמן והאליל שלו הוא מסי. הוא אמר לי את זה בעצמו, לא שמעתי את זה מאחרים. ויניסיוס זה סיפור של בגידה", הוסיף הסוכן.

רונאלד אראוחו שחקן ברצלונה מאוכזב, מאחוריו ויניסיוס שחקן ריאל מדריד
הרבה מזל לריאל מדריד. אראוחו מתוסכל מהשער העצמי | אימג'בנק GettyImages, Angel Martinez

קורי אמר שהוא מכין לברצלונה "פצצה נוספת" בדמותו של אסטבאו וויליאמס מפלמייראס, אותו הכתיר ל"מסי הברזילאי" ואף חזה שמדובר בשחקן שיזכה בכדור הזהב ביום מן הימים.

בהמשך התפנה להיזכר במעבר של ניימאר מברצלונה לפריז סן ז'רמן: "הוא טעה כשעזב. אמרתי לו 100 פעמים לא לעשות את זה. ב-2019 הוא ניסה לחזור והיינו קרובים להסכם עם פ.ס.ז', היום אני לא יודע מה המצב שם", סיפר קורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי