מסיים בטעם מר: דויד סילבה יפרוש אחרי שקרע את הרצועה הצולבת

הקשר של ריאל סוסיאדד שספג פציעה קשה באימון לא ישוב למגרשים ויתלה את הנעליים בגיל 37. היה שותף לזכייה בשלושה תארים עם נבחרת ספרד

(גודל טקסט)

לא כך קיוו בספרד להיפרד מאחד מסמלי תור הזהב של הנבחרת. דויד סילבה קרע השבוע את הרצועה הצולבת באימון של קבוצתו ריאל סוסיאדד, ובעקבות כך החליט לתלות את הנעליים בגיל 37 ולפרוש מכדורגל. לפי דיווחים בספרד הקרע שממנו סובל סילבה הוא "מורכב", בגילו המתקדם הוא ויתר על האפשרות לעבור שיקום שמכוון לחזרה למגרשים.

הקשר היה אמור לשחק השנה בליגת האלופות עם ריאל סוסיאדד אחרי שסיימו במקום הרביעי בליגה הספרדית בעונה החולפת, אך כאמור, השחקן שמחזיק בחוזה במועדון עד לתום העונה הנוכחית ייאלץ לצפות מהצד.

סילבה נחשב לאחד השחקנים המעוטרים והמוצלחים בהיסטוריה של הכדורגל הספרדי. במדי הנבחרת הוא ערך 125 הופעות והבקיע 35 שערים, והוא היה שותף בכיר לשתי הזכיות ביורו ב-2008 וב-2012 ולזכייה במונדיאל ב-2010. בעשור במנצ'סטר סיטי הוא זכה בארבע אליפויות, שני גביעים וחמישה גביעי ליגה. עם סוסיאדד, קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, הוא זכה פעם אחת בגביע המלך.

דויד סילבה שחקן נבחרת ספרד
קריירה מפוארת. סילבה במדי נבחרת ספרד | רויטרס

בספרד כבר דיווחו על תכנית הגיבוי של סוסיאדד לסילבה הפצוע, כאשר מדובר בחברו לשעבר לנבחרת איסקו. הקשר הספרדי נותר ללא קבוצה מאז ששוחרר מסביליה באמצע העונה שעברה, כך שהוא יוכל להגיע בהעברה חופשית ולמלא את החלל העמוק שהותיר סילבה אחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי