בספרד קבעו: פדריקו ואלוורדה לא ייענש בעקבות פרשת אלכס באנה

בוועדת התחרויות יישרו קו עם בית המשפט, והחליטו שלא להטיל סנקציות על שחקן ריאל מדריד שנחשד בתקיפת יריבו בחניון בברנבאו. שביעות רצון מההשתלבות של בלינגהאם: "האנגלי הכי פחות אנגלי שהיה פה, מנסה לשפר את הספרדית"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

פרשת פדריקו ואלוורדה ואלכס באנה הגיעה היום (שלישי) לסיומה, כאשר ועדת התחרויות בהתאחדות הספרדית החליטה שלא להעניש את שחקן ריאל מדריד בגין התקיפה שלכאורה התרחשה בחודש אפריל האחרון.

כזכור, במהלך משחק בין ריאל מדריד לוויאריאל בברנבאו בעונה שעברה, שחקן הצוללת הצהובה באנה הקניט את האורוגוואי. מספר חודשים קודם לכן, במפגש נוסף בין הקבוצות, באנה קרא לעבר ואלוורדה "תבכה שהבן שלך לא נולד", בזמן שאשתו של הקשר הייתה בהיריון בסיכון. לאחר המשחק בברנבאו נטען כי ואלוורדה הכה את באנה בחניון האצטדיון, ובעקבות כך הגיש שחקן ויאריאל תלונה.

בספרד דווח כי בעדותו של באנה התגלו אי התאמות בהשוואה לצילומי מצלמות האבטחה בברנבאו, כך שכבר לפני מספר שבועות הוחלט לסגור את התיק כנגד ואלוורדה. היום החליטה ועדת התחרויות ליישר קו, כך שוואלוורדה לא יספוג עונש השעיה מהמפעלים השונים בספרד ולא ייקנס.

פדה ואלוורדה, רודריגו, שחקני ריאל מדריד
לא ייענש. ואלוורדה | רויטרס

בעניין אחר, ב"רלבו" הספרדי ממשיכים להתמוגג מהרכש הנוצץ של ריאל מדריד הקיץ – ג'וד בלינגהאם. הקשר שהגיע מדורטמונד תמורת 103 מיליון יורו הוא הבריטי השביעי שלובש את מדי הבלאנקוס, אך לפי גורמים במועדון, התנלהותו מצביעה על כך שהוא "האנגלי הכי פחות אנגלי שהיה פה".

בספרד מספרים על השתלבות מהירה בחדר ההלבשה, כאשר מי שמסייע לו להתאקלם במדינה החדשה הוא בראהים דיאס, שחזר למועדון משלוש שנות השאלה במילאן. כמו כן, הוסיפו כי בלינגהאם מנסה לשפר את הספרדית שלו כמה שיותר מהר, בשונה מהבריטי הקודם במועדון – גארת' בייל – שלא העניק ריאיון אחד בספרדית בכל תשע השנים שלו בלבן.