צ'אבי כבר שומר לו מקום: גיבור הקלאסיקו האנונימי "חי בחלום"

play
"לא מאמין שזה קורה". פרמין לופס | אימג'בנק GettyImages, Matthew Ashton - AMA
צפו: בזכות גיבור ממש לא צפוי, ברצלונה הביסה את ריאל מדריד 0:3 04:28

פרמין לופס כלל לא היה בתכניות של ברצלונה, אבל הפיאסקו עם ארדה גולר סידר לו צ'אנס ואחרי ההצגה בקלאסיקו, מקומו בסגל מובטח: "לא מאמין שזה קורה". הצרה של צ'אבי: כריסטנסן וגונדואן נפצעו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

את התוצרים המרשימים של "לה מאסיה", האקדמיה של ברצלונה, אנחנו מכירים מצוין לאורך השנים. אבל פרמין לופס, גיבור ה-0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד בקלאסיקו הראשון של העונה, מעולם לא סומן ככוכב, ואף אחד לא ציפה שביום מן הימים יכריע משחק של בארסה נגד היריבה המושבעת.

השער המצוין שכבש בדקה ה-85 בבעיטה מרחוק והבישול שסידר לפראן טורס בדקה ה-91, עזרו לברצלונה להבטיח את הניצחון והפכו אותו לגיבור היום. "אני חי בחלום. אני לא מאמין שזה קורה", אמר לופס בן ה-20, ששיחק בעונה שעברה בלינארס מהליגה השלישית בספרד, אחרי המשחק. "אני אוהד ברצלונה כל חיי, ולא רציתי לעזוב אפילו לרגע אחד. אני שמח שההזדמנות הגיעה, ושלקחתי אותה בשתי ידיים".

בתקשורת הקטלאנים מספרים שפרמין היה מיועד לעזוב את ברצלונה גם בקיץ שעבר וגם הקיץ, אבל התעקש להישאר. בעונה שעברה הוא הושאל כאמור ללינארס מהליגה השלישית וחזר בגרסה משופרת, אבל עדיין לא היה בתוכניות. את משבצת הקשר ההתקפי המחליף שמרו בברצלונה לארדה גולר, כישרון העל הטורקי, אבל הוא בסופו של דבר "ברח" ברגע האחרון וחתם בריאל מדריד.

פרמין לופס, שחקן ברצלונה
"לא מאמין שזה קורה". פרמין לופס | אימג'בנק GettyImages, Matthew Ashton – AMA

פרמין קיבל את הצ'אנס, ואחרי המשחק הלילה צ'אבי כבר מבטיח: הוא לא יושאל בעונה הקרובה, ויהיה חלק מהסגל הקבוע של הקבוצה הבוגרת. "הוא מתאמן היטב, ומראה יכולות מרשימות. אין לי שום כוונה לוותר עליו העונה", אמר המאמן. "אין לנו ציפיות מיוחדות ממנו, כמו שאין לנו ציפיות מיוחדות מאף שחקן. אנחנו פשוט מאמינים שהוא מסוגל לעזור לנו במהלך העונה".

שחקני ברצלונה בירכו את פרמין בסיום, ופדרי וגאבי העניקו לו חיבוקים חמים. "מאוד אהבתי איך שפרמין שיחק היום. אפשר לראות שיש בו המון איכות וקשיחות", אמר פדרי. אלחנדרו באלדה הוסיף: "שיחקתי עם פרמין במחלקת הנוער, יש לי הרבה כישרון והוא מראה את זה בכל אימון".

מצד שני, על אף החגיגות ועל אף התגלית הגדולה של המשחק, ברצלונה יצאה מהקלאסיקו גם עם כמה סיבות לדאגה. אנדראס כריסטנסן ואילקאי גונדואן התלוננו על פציעות והוחלפו במחצית הראשונה, גבריאל מנדי סבל אף הוא מפציעה, ורונלד אראוחו סבל מכאבים בסיום.

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי