ויניסיוס ואמבפה נפגשו בפגרה, במדריד כבר מדמיינים את השילוב ביניהם

play אמבפה מול ויניסיוס
אמבפה מול ויניסיוס | DeFodi Images / Contributor
צפו: בישול מדהים של קרוס לא הספיק, ריאל מדריד הפסידה 3:1 ליובנטוס 01:28

הברזילאי הביע את רצונו לעבור מהאגף לחוד ההתקפה של ריאל, הצרפתי שנותר מתוסכל העונה מהצבתו כחלוץ עשוי להשתלב בצד שמאל. כך ייראה המערך החדש של אנצ'לוטי?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד טרם עשתה צעד פורמלי מול פריז סן ז'רמן כדי לרכוש את קיליאן אמבפה בקיץ הנוכחי. עם זאת, לאור הסירוב של הכוכב להאריך חוזה ואי הנכונות של המועדון לאפשר לו לעזוב בחינם בקיץ הבא, אפילו במחיר של ספסולו בעונה הקרובה, מוביל לכך שהעברה לספרד בחודש הקרוב היא אופציה שנמצאת על הפרק.

מסע ההכנה של הבלאנקוס לארצות הברית המחיש את הצורך בהנחתת חלוץ בכיר, כאשר ביום שאחרי קארים בנזמה החלוץ הטבעי היחיד בסגל הוא חוסלו. לעתים קרובות בהכנה ויניסיוס ורודריגו שיתפו פעולה בחלק הקדמי, ולפי קרלו אנצ'לוטי ייתכן כי מדובר במגמה של שינוי עמדה עבור ויניסיוס.

לפי המאמן, ויניסיוס ששיחק עד כה כל הקריירה באגף שמאל, רוצה לעזוב מעט את האגף ולשחק במרכז ההתקפה, משם הוא יוכל להבקיע יותר שערים. ב"מארקה" כבר תיארו כיצד שיתוף הפעולה ייראה עם אמבפה, וקבעו כי הרצון של ויניסיוס יכול להשתלב באופן מושלם עם הצרפתי.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד
ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד | GettyImages, ARIC BECKER

בעונה החולפת בפ.ס.ז' הביע אבמפה את תסכולו מכך שהוא הוצב בחוד, ולא באגף השמאלי האהוב עליו. אם יגיע למדריד, יוכל אנצ'לוטי להסיט את ויניסיוס לחוד ההתקפה ולהציב את אמבפה בצד שמאל.

אגב, ב"מארקה" הוסיפו כי שני הכוכבים נפגשו אחד עם השני בפגרה. הברזילאי תמיד הביע את הערכתו כלפי הצרפתי והביע את רצונו לשחק עימו, כאשר באופן עקבי אמבפה היה מהתומכים הראשונים בוויניסיוס כשנאלץ להתמודד עם מקרי הגזענות שחווה בשנים האחרונות בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי