"מסי מדהים, הוא הטוב בהיסטוריה. גם אני רוצה לפרוש בארצות הברית"

play
ליאו מסי | Logan Riely / Stringer
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8 05:41

אנטואן גריזמן עדיין חולם על דברים גדולים עם אתלטיקו מדריד, אך לא מסתיר את המקום בו ירצה לסיים את הקריירה: "רוצה ליהנות מכדורגל ב-MLS". וגם: היכולת של "הפרעוש", הנטישה לסעודיה והמטרות העונה

(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן עוקב אחרי משחקיו של ליאו מסי במדי אינטר מיאמי (תשעה שערים בשש הופעות), נפעם מהיכולת שהוא מציג ומודה כי היה רוצה בעצמו לסיים את הקריירה בארצות הברית.

הצרפתי, ששיתף פעולה עם "הפרעוש" במדי ברצלונה, החמיא לחברו לקבוצה לשעבר: "ליאו הוא הכדורגלן הכי טוב בהיסטוריה. הוא ממלא אצטדיונים, כובש הרבה שערים ומנצח משחקים. הוא כדורגלן מדהים, ואני חושב שההחתמה שלו היא הדבר הכי טוב שליגת ה-MLS עשתה, מבחינת שיווק ומבחינת כדורגל".

ליאונל מסי חוגג שער של אינטר מיאמי | GettyImages, ANGELA WEISS/AFP

גריזמן בן ה-32 עוד חולם לעשות דברים גדולים במדי אתלטיקו מדריד, אך מודה כי הוא כבר יודע היכן הוא מתכנן לפרוש מכדורגל: "תמיד אמרתי את זה, אני אוהב את התרבות האמריקאית והמטרה שלי היא לסיים את הקריירה בארצות הברית. אני רוצה ליהנות מכדורגל ב-MLS ולהיות הגרסה הכי טוב של עצמי. לפני כן אני רוצה לעשות היסטוריה ולזכות בתארים עם אתלטיקו, ואחר כך נראה".

על הנטישה ההמונית מאירופה לסעודיה, אמר גריזמן: "אם הייתי מקבל הצעה כזו, הייתי צריך לדבר על זה עם משפחתי וילדיי. השכר שם מאוד גבוה, הם מעניקים לך ולמשפחתך ביטחון כלכלי".

המטרות העונה עם אתלטיקו מדריד: "אני רוצה להשתפר, להבקיע שערים, לזכות באליפות ולהילחם על זכייה בליגת האלופות. מבחינה אישית, אני רוצה להפוך למלך שערי המועדון בכל הזמנים, חסרים לי 16 או 17 שערים – זה משהו שמרגש אותי מאוד".

גריזמן. עדיין יש חלומות | אימג'בנק GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי