כמחאה על היעדר הרכש: האוהדים קיבלו תייר כאילו חתם בקבוצה

צפו בסרטון: אוהדי מלאגה ערכו לאדם רנדומלי קבלת פנים של שחקן חיזוק, כדי למחות על היעדר הפעילות של המועדון בחלון ההעברות

(גודל טקסט)

אוהדי מלאגה הספרדית כל כך מתוסכלים מפעילות המועדון בחלון ההעברות הנוכחי, שהם החליטו לערוך קבלת פנים לתייר אקראי לחלוטין שנחת בעיר, כאילו היה רכש טרי של הקבוצה.

כמה עשרות אוהדים חיכו מחוץ לשדה התעופה המקומי לבושים בחולצות של מלאגה ומצוידים בזמבורות. הם הפתיעו תייר אסיאתי מיד עם יציאתו, הקיפו אותו תוך כדי שהם שרים ואחד מהם אף הניח צעיף של הקבוצה על צווארו של "שחקן החיזוק".

אוהד אחד עם פנים חתומות, שהיה לבוש כולו בשחור והרכיב משקפי שמש כאילו היה איש אבטחה, החל להרחיק את השאר מהאסיאתי ההמום. כדי להשלים כמיטב המסורת את ההצגה המשעשעת, הם הגישו לו חולצה מאולתרת שעל גביה צויר המספר 69 ונתנו לו טוש כדי שיחתום עליה, כמו שעושים כוכבי העל בכדורגל בהגיעם ליעד חדש.

התייר, מבולבל לחלוטין, הסתכל על אחד האוהדים סביבו כדי לוודא שזו אכן החתימה שלו שכולם מבקשים, לפני שפנה "להגשים את חלומם".

מלאגה, שרק לפני עשור עוד שיחקה בליגת האלופות ואף רשמה העפלה סנסציונית לרבע הגמר, תשחק בעונה הקרובה בליגה השלישית בספרד אחרי שירדה מליגת המשנה בתום העונה שעברה. יש לציין כי המועדון כן החתים עשרה שחקנים חדשים, אבל כולם ללא יוצא מן הכלל הגיעו בחינם – ולכן האוהדים הביעו תרעומת בדרך סרקסטית על אי ההשקעה הכספית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי