כוכב ריאל מדריד תקף את גברי וייגה, שצפוי לעבור לערב הסעודית

play
גברי וייגה שחקן סלטה ויגו | GettyImages, Octavio Passos
צפו בתקציר: ליאו מסי רקד על המגרש, אינטר מיאמי העפילה לגמר הגביע 02:56

טוני קרוס לא הסתיר את כעסו על כך שקשר סלטה ויגו ונבחרת ספרד, מהכוכבים העולים בכדורגל האירופי, לא עמד בפיתוי והשיב בחיוב להצעת אל אהלי. וכיצד הגיב מאמנו רפא בניטס?

(גודל טקסט)

כוכבים גדולים לא עמדו בפיתוי ועברו לערב הסעודית עבור סכומי עתק, אבל מרביתם ידעו שזו אולי ההדמנות האחרונה להרוויח סכומים שמעולם הם לא העלו על דעתם שייכנסו לחשבון הבנק שלהם. מרביתם הם גם כוכבים שיפרשו בערב הסעודית ככל הנראה, כמו כריסטיאנו רונאלדו בן ה-38, קארים בנזמה בן ה-35 וסופר-סטארים נוספים שכבר נכנסו לעשור הרביעי של חייהם.

היו גם כמה עסקאות "חריגות" יותר כמו מעברו של רובן נבס מוולבס לאל הילאל בגיל 26 בלבד, אבל עם כל הכבוד לקשר נבחרת פורטוגל, הבוקר (חמישי) התבשרנו על העסקה הגדולה והמפתיעה מכל – גברי וייגה בן ה-21, קשר נבחרת ספרד וסלטה ויגו שאמור היה לעבור לאלופה האיטלקית נאפולי וחוזר על ידי מרבית מועדוני העל באירופה, אמר 'כן' לכסף הגדול של ערב הסעודית ואמור לעבור לאל אהלי.

טוני קרוס נגד המעבר של גברי וייגה לערב הסעודית
הציוץ של טוני קרוס | צילום מסך, אינסטגרם

מיליוני גולשים ברשתות החברתיות השונות הביעו תרעומת על החלטתו של וייגה לעבור לערב הסעודית וביניהם גם כדורגלן אחד ובכיר במיוחד – טוני קרוס, קשר ריאל מדריד ובעברו אלוף העולם עם נבחרת גרמניה. "מביך", הוא הגיב לפוסט של העיתונאי פבריציו רומאנו, מי שחשף את הידיעה על מעברו הצפוי של וייגה.

האם הביקורת נגד המהלך תוביל את וייגה לחזור בו ולעבור בכל זאת לאחת מקבוצות הפאר כמו נאפולי ופריז סן ז'רמן שמחזרות אחריו נמרצות? אנחנו אמורים לגלות זאת בקרוב מאוד.

למעבר הצפוי התייחס גם מאמנו בסלטה ויגו, רפא בניטס שהודה: "זה יכול לשנות לו ולמשפחתו את החיים, צריך לזכור את זה. הוא שחקן צעיר שעוד יכול לחזור לליגות הבכירות בעתיד, אבל מי יודע אם הליגה הסעודית לא תהפוך לאחת כזו?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי