למרות הסערה בנבחרת, לואיס רוביאלס הצהיר: "לא אתפטר"

play
לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית היוצא | רויטרס
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

נשיא ההתאחדות הספרדית לא נכנע ללחצים והביקורות בעקבות ההטרדה המינית והתנועות הגסות בסיום גמר מונדיאל הנשים: "זאת הייתה נשיקה בהסכמה. רודפים אותי, עושים לי רצח חברתי. פמיניזם שווא לא מחפש את האמת"

(גודל טקסט)

אחרי האירוע הפרובוקטיבי בסיום גמר מונדיאל הנשים, בו לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית בכדורגל, נישק את שחקני הנבחרת ג'ני הרמוסו בפה ללא הסכמתה, הודיע היום (שישי) הנשיא כי הוא אינו מתפטר מתפקידו ויצא במתקפה נגד המאשימים אותו.

במסיבת העיתונאים שכינסו בהתאחדות הספרדית, הנשיא פתח בהתנצלות, אך מיד לאחר מכן עבר לתקוף: "אני רוצה להתנצל על מה שקרה בגמר. מתנצל בפני הוד מלכותה המלכה, מעולם לא התנהגתי כך ואני לא מצדיק את עצמי. אני רוצה לתת הסבר, זאת הייתה נשיקה שיכולתי לתת אותה גם לבת שלי. זה היה ספונטני, הדדי ובהסכמה. יש לי מערכת יחסית מצוינת עם כל השחקניות והיו לנו רגעי חיבה בניצחון הזה".

נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, עם שחקנית הנבחרת אאיטנה בונמאטי
נשיא התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, עם שחקנית הנבחרת אאיטנה בונמאטי | GettyImages, Catherine Ivill

עוד מפרשת רוביאלס

הרמוסו שברה שתיקה: "פועלת כדי שרוביאלס ייענש על הנשיקה" לחיצת יד קרה בין רוביאלס לראש הממשלה: "ההתנצלות לא מספיקה" בהתאחדות מגבים את רוביאלס, הממשלה עשויה לפסול את תפקידו

רוביאלס המשיך ותקף בחריפות את מי שדרש ממנו להתפטר: "חמש שנים רודפים אחרי עם הכל – תלונות, תביעות ובקשות לפסול אותי בתור נשיא ההתאחדות הספרדית. עושים לי רצח חברתי, לא מנסים לעשות פה צדק. פמיניזם שווא לא מחפש את האמת, לא אכפת להם מאנשים. הפוליטיקאים התייחסו לפעולה שלי כאל אלימות מינית, ללא הסכמה. האנשים האלה מנסים להתנקש לי בפומבי ואני הולך להגן על עצמי בבית המשפט".

בניגוד לכל מה שציפו לו, רוביאלס חזר בו והצהיר: "טעיתי וזה לא היה הזמן לעשות את המחווה הזו, אבל אני לא מתכוון להתפטר. מה עשיתי? אני הולך להילחם עד הסוף. הקמפיין נגדי הוא ההפך מאמת או צדק. הואשמתי בגניבה, בגביית עמלות, בשימוש לרעה בכסף פדרלי. מעולם לא עשיתי את הדברים האלה".

נשיא ההתאחדות הספרדית בכדורגל לואיס רוביאלס עם ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס
נשיא ההתאחדות הספרדית בכדורגל לואיס רוביאלס עם ראש ממשלת ספרד פדרו סאנצ'ס | רויטרס

רוביאלס סיכם והצהיר: "יש לנו סיכוי להביא את מונדיאל 2030 לספרד. אני אומר כאן היום בענווה, שיהיה לי קצת מה לעשות עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי