בלינגהאם שוב הכריע: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את סלטה ויגו

play
ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד | GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce
צפו: עסקת דניאל פרץ, הזוגיות עם נועה קירל ואורח מיוחד מאוד 49:37

ויניסיוס נפצע והוחלף (18), רודריגו החמיץ פנדל (68), אבל הכוכב החדש של הבלאנקוס העניק ניצחון עם שערו הרביעי העונה (80)

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שישי) עם ניצחון 0:1 של ריאל מדריד על סלטה ויגו, שהותיר את הבלאנקוס בראשות הטבלה עם מאזן מושלם. עוד קודם לכן סיימו לאס פלמאס וריאל סוסיאדד ב-0:0. בשבת תחפש סביליה נקודות ראשונות, כשתארח את ג'ירונה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ג'וד בלינגהאם
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ג'וד בלינגהאם | רויטרס

סלטה ויגו – ריאל מדריד 1:0

ג'וד בלינגהאם ממשיך להשתלט על משבצת הכוכב של ריאל. האנגלי הצעיר שפתח את העונה בכושר מסחרר והצעיד את הבלאנקוס לשני ניצחונות במחזורים הראשונים, שוב העניק להם 3 נקודות עם נגיחה לרשת בדקה ה-80, במשחק בו הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי התקשתה לפרקים ארוכים, וגם קיבלה סיבה לדאגה בעקבות פציעה של ויניסיוס בדקות הראשונות.

ויניסיוס הוחלף בדקה ה-18 ובלעדיו היה חסר מחץ ויצירתיות בהתקפה, כשגם רודריגו לא מצליח לקחת על עצמו את תפקיד הסקורר, ומחמיץ מהנקודה הלבנה בדקה ה-68. למזלו, בלינגהאם הגיע הזמן ועם שער הליגה הרביעי שלו העונה, שמר את ריאל בראשו הטבלה. קפה שערך הופעת בכורה בין הקורות, ניצל מספיגה מביכה כבר בדקה השלישית אחרי שה-VAR זיהה עבירה עליו.

מהלך המשחק:

דקה 3: קפה ניצל ממבוכה. השוער החדש התרומם לא טוב לכדור קרן והדף רע, יורגן לארסן גלגל כדור איטי לרשת מ-20 מטר, אבל השער נפסל בעקבות עבירה על קפה בתחילת המהלך.

דקה 15: ריאל בצרות. ויניסיוס שנפצע בדקות הראשונות ניסה להמשיך אבל לא הצליח, וירד לספסל. חוסלו נכנס במקומו.

דקה 68: פספוס גדול של ריאל מדריד. רודריגו הוכשל ברחבה וקיבל פנדל, אבל הבעיטה שלו מ-11 מטרים נהדפה.

דקה 80: גול! ג'וד בלינגהאם שוב מציל את ריאל. כדור קרן של מודריץ' הוסט בראש על ידי חוסלו, האנגלי המשיך בנגיחה לרשת. 0:1 לריאל מדריד, בלינגהאם עם שער ליגה רביעי.

רודריגו, ריאל מדריד
רודריגו, ריאל מדריד | רויטרס

סביליה – ג'ירונה (שבת, 22:30)

אם לוקחים בחשבון גם את העונה שעברה, הרי שהאנדלוסים סופרים ארבעה הפסדי ליגה רצופים וחמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. כעת מחפשת הקבוצה של חוסה לואיס מנדיליבר להתאושש על חשבון הכבשה השחורה שלה (שלושה הפסדים רצופים) ואחת ההפתעות של פתיחת העונה – לאחר שסחטה 1:1 מסוסיאדד במחזור הפתיחה, הרשימה ג'ירונה עם 0:3 גדול על חטאפה בשבוע שעבר.

משחקים נוספים:

קאדיס – אלמריה (שבת, 20:00) גרנאדה – מאיורקה (שבת, 20:30)

משחקי ראשון בספרד

ויאריאל – ברצלונה (18:30) ולנסיה – אוסאסונה (20:30) אתלטיק בילבאו – בטיס (22:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי