מכבי חיפה מסוגלת להפתיע? הפסד שלישי בארבעה משחקים לויאריאל

פתיחת העונה החלשה של יריבת הירוקים נמשכת: הפסידה 3:1 לקאדיס, ונותרה עם 3 נקודות בלבד. צרפת: מארסיי עלתה לפסגה למרות תיקו

קבוצות: ויאריאל קאדיס
(גודל טקסט)

מכבי חיפה התבשרה מוקדם יותר היום (שישי) על ההגרלה הקשה שמצפה לה בשלב הבתים של הליגה האירופית, אבל אולי יש לה בכל זאת מקום לחלום בהתחשב בכושר של מי שאמורה להיות הקבוצה הטובה בבית. ויאריאל ספגה הערב (שישי) הפסד שלישי מתוך ארבעה משחקים בליגה הספרדית, אחרי שנכנעה 3:1 לקאדיס.

אחרי ארבעה מחזורים, לויאריאל יש 3 נקודות בלבד ולמאמן קיקה סטיין יש הרבה סיבות לדאגה. את המשחק הערב הצוללת הצהובה דווקא פתחה היטב, ועלתה ליתרון בדקה ה-10 משער של חלוץ הרכש אלכסנדר סורלות. כריס ראמוס איזן בדקה ה-18, ולאחר מכן העניינים הסתבכו עבור האורחת. אלפונסו פדרסה ביצע עבירה גסה והורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-22, ודרווין מאצ'יס ניצל את היתרון המספרי עד תום.

חורחה קואנקה, ויאריאל
פתיחת עונה חלשה ביותר. חורחה קואנקה מויאריאל | אימג'בנק GettyImages, Fran Santiago

הוונצואלי כבש בפנדל בדקה ה-30, והשלים צמד שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-50. ויאריאל מדורגת זמנית במקום ה-14, בעוד קאדיס טיפסה למקום החמישי אחרי שרשמה ניצחון שני העונה.

* בצרפת, מארסיי סיימה ב-1:1 עם נאנט ועלתה זמנית לפסגה עם 8 נקודות ב-4 מחזורים. איסמעילה סאר העלה את אותה ליתרון מוקדם בדקה הרביעית, אבל מוספטה מוחמד איזן בדקה ה-39 והעניק לנאנט נקודה שנייה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי