לאמין ימאל: "אני רוצה לזכות עם ספרד ביורו, במונדיאל, בהכול"

play
לאמין ימאל, ברצלונה | GettyImages, Eric Alonso
צפו: פאטי חגג את שער הניצחון עם דמבלה, ברצלונה גברה על מילאן 01:21

הכוכב העולה בן ה-16 של ברצלונה, אמור לערוך בקרוב בכורה בנבחרת הבוגרת של ספרד: "זה יהיה מדהים. המודל לחיקוי שלי? מרקו אסנסיו"

(גודל טקסט)

לאמין ימאל רק בן 16, אבל נחשב כבר עכשיו לאחד מכוכבי העתיד של ברצלונה וגם של הנבחרת הספרדית. ילד הפלא, שהיה יכול לייצג גם את נבחרת מרוקו וגינאה המשוונית בגלל שורשיו, זומן לנבחרת ספרד כבר בגיל 16 כדי להבטיח שהוא ילבש את מדי ה"לה רוחה" ולא נבחרת אחרת.

ימאל, שיהיה בסגל של דה לה פואנטה למשחקים נגד גיאורגיה וקפריסין במוקדמות היורו, התייחס לראשונה להחלטה שלו ללבוש את מדי נבחרת ספרד ואמר: "תמיד ידעתי שאני רוצה ללבוש את מדי נבחרת ספרד. אני רוצה לזכות איתה ביורו, במונדיאל ובכל מה שאפשר. זה מדהים ללבוש את המדים האלו. אני רגיל לשחק בברצלונה, נראה איך זה לשחק בנבחרת".

לאמין ימאל ברצלונה
לאמין ימאל ברצלונה | אימג'בנק GettyImages

"יש פה המון שחקנים נהדרים", הוסיף לאמין, "אבל תמיד הערצתי את מרקו אסנסיו מאז שהוא הצטרף לסגל ספרד בפעם הראשונה".

על ההשתלבות שלו בברצלונה: "אני תמיד מדבר עם באלדה והוא אומר לי ליהנות, להתמודד ולא לפחד. גם גאבי אומר לי לשחק בלי פחד. הם עוזרים לי מאוד".

לאמין נכנס כמחליף במחזור הפתיחה של ברצלונה נגד חטאפה, אבל מאז הוא הפך להיות שחקן הרכב בכל שלושת המשחקים בליגה. הוא נבחר לשחקן המצטיין ב-3:4 אצל ויאריאל וגם הפך למבשל הצעיר בכל הזמנים של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי