"חקיין הביצים של רוביאלס": חגיגת השער שמסעירה את ספרד

ויקטור מוייחו כבש בתוספת הזמן לזכות סראגוסה בליגה השנייה וחגג תוך שהוא אוחז בבוטות באשכיו, כפי שעשה נשיא ההתאחדות המושמץ בגמר מונדיאל הנשים. לאחר מכן התנצל: "לא תואם את החינוך שקיבלתי"

(גודל טקסט)

לה ליגה אולי בפגרה, אבל בליגת המשנה בספרד ממשיכים לשחק והערב (ראשון) הצליחה המוליכה המושלמת סראגוסה לעורר סערה תקשורתית גדולה. החלוץ ויקטור מוייחו חטף כדור לשוער קרטחנה בתוספת הזמן, קבע 1:3 בחוץ במחזור החמישי ואז חגג את השער כשהוא אוחז באגרסיביות באשכיו ובאיבר מינו אל מול קהל היריבה.

האירוע הזה הזכיר לספרדים את הדרך בה חגג נשיא ההתאחדות לואיס רוביאלס בגמר מונדיאל הנשים בחודש שעבר, כאשר לצדו ביציע הכבוד מלכת ספרד. רוביאלס הסתבך לאחר מכן עם פרשת הנשיקה שכפה על ג'ני הרמוסו, אבל גם אקט אחיזת האשכים לא נשכח והערב כאמור הגיע תורו של "חקיין הביצים", כפי שהוגדר ברשת.

מוייחו בן ה-22, שחקן אתלטיקו מדריד לשעבר שזכה עם נבחרת הנוער הספרדית ביורו לפני ארבע שנים, קיבל כרטיס צהוב על המחווה הבוטה שתיעודה הפך תוך זמן קצר לוויראלי, אבל בספרד מדווחים כי הליגה תגנה אותו ועשויה להענישו.

"כמה מעט קלאס יש לך", תקפו ברשת את החלוץ שנמצא בסכנת הרחקה מ-4-10 משחקים, אם יוחלט כי עבירת המשמעת שלו הייתה ברף הגבוה. אם יוחלט כי הייתה ברף הנמוך, העונש יהיה עד ארבעה משחקים.

בסראגוסה הבינו מהר מאוד את הסערה שתפסה כותרות ראשיות באתרים הגדולים בספרד והציבו את מוייחו מול המצלמה. "אני מתנצל בפני כל מי שנפגע מהחגיגה", אמר החלוץ. "זו מחווה שלא תואמת את החינוך שקיבלתי, חשבתי על זה שוב עכשיו כשאני קר. לא התכוונתי לאף אחד באופן אישי. אני מבקש סליחה ומצטער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי