"רוביאלס שכר האקר שפרץ לטלפון של הרמוסו וחיפש חומר מפליל"

play
לואיס רוביאלס, נשיא ההתאחדות הספרדית היוצא | רויטרס
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

שחקנית נבחרת ספרד בהאשמות קשות נגד הנשיא היוצא: "התנהלות פלילית". בינתיים רוביאלס ממשיך להצטדק: "כך אני מנשק את הבת שלי"

(גודל טקסט)

סערת לואיס רוביאלס מסרבת לשכוך, גם אחרי שהוא הודיע על התפטרות. נשיא ההתאחדות הספרדית שנישק את השחקנית ג'ני הרמוסו בניגוד לרצונה אחרי הזכייה בגביע העולם, אמנם הודיע בריאיון לפירס מורגן שיעזוב את התפקיד, אבל הוא עדיין נאבק על חפותו ובחלקו השני של הריאיון לעיתונאי הבריטי, מתעקש שהתנהג ללא דופי.

"הנשיקה לג'ני הרמוסו הייתה חסרת משמעות. את אותה נשיקה בדיוק אני נותן לבנות שלי. נשיקות כאלה נפוצות מאוד בתוך משפחה, או בין חברים", אמר רוביאלס, שהסביר ש"זה היה רגע משמח מאוד, חגיגה של ממש, הייתה אופוריה באוויר. הכוונות שלי היו טהורות ואציליות. נישקתי את ג'ני מתוך התלהבות, ולא היה בזה שום דבר מיני, ב-100 אחוז. לא נגרם לאף אחד שום נזק, זה לא הייתה נשיקה אגרסיבית ובטח שלא מינית. שום דבר מזה לא נכון. להאשים אותי בתקיפה מינית? כל מי שרואה את הסרטון, מבין שאין שחר להאשמות הללו. תראה את הפרצוף שלי, אני איש טוב".

לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו
לואיס רוביאלס עם שחקנית נבחרת ספרד ג'ני הרמוסו | GettyImages, Noemi Llamas/Eurasia Sport Images

אבל בספרד מתעקשים שהתמונה התמימה שרוביאלס מנסה לצייר רחוקה מהאמת. שחקנית הנבחרת ורוניקה בוקט אף העלתה טענות קשות על "התנהגות פלילית" של רוביאלס בימים שאחרי הפרשה, וסיפרה בריאיון ל"דר שפיגל": "זה כבר הפכה למלחמה שאין בה חוקים, או מוסר. רוביאלס שלח האקרים שפרצו לטלפון של ג'ני. הם ניסו להשיג גישה לתמונות וסרטונים שלו, ולמצוא חומר מפליל. הם ניסו להטות את דעת הקהל נגדה".

לדבריה של בוקט, "פיפ"א אולי אסרה על רוביאלס ליצור קשר עם הרמוסו, אבל הוא מצא דרכים עקיפות להגיע אליה ולנסות להשפיע עליה. זו בושה וחרפה, ואני מקווה שימצו איתו את הדין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי