ארדה גולר שוב נפצע, בספרד קברו את מודריץ': "בדמדומי הקריירה"

play
לוקה מודריץ', שחקן ריאל מדריד | רויטרס
צפו: ליברפול גברה 1:3 על ווסטהאם בדרך לניצחון שישי ברציפות 03:07

הטורקי נפצע יממה לאחר ששב לאימונים וצפוי להיעדר כשלושה שבועות. פרס רתח כשגילה שהקרואטי פותח לצד קרוס בדרבי

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לוקה מודריץ' זכה עם ריאל מדריד בכל תואר אפשרי ב-11 השנים שלו במועדון. בתקופה הזו ביסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים בעולם והפך לאגדה לבנה, אבל הפרידה בין הצדדים עלולה להיות פחות יפה.

מאז ההפסד לאתלטיקו מדריד שלשום, הקרואטי סופג הרבה ביקורת והטינופת מתחילה לעלות על גדותיה. מודריץ' היה חלש מאוד והוחלף במחצית, קרלו אנצ'לוטי הודה ש"הוא היה לא טוב, כמו כל השחקנים" ובתקשורת לא מרחמים.

למרות שאורליאן טשואמני התחיל את העונה היטב, בדרבי אנצ'לוטי החליט להושיב אותו על הספסל ולפתוח לראשונה ב-2023/24 עם מודריץ' וטוני קרוס. התוצאה הייתה מאכזבת ומרכז המגרש של הבלאנקוס לא עמד בקצב.

מריו קורטחנה שכותב ב"אתלטיק" דיווח ש"פלורנטינו פרס מאוד לא אוהב את האפשרות שקרוס ומודריץ' יפתחו ביחד, בעיקר במשחקים גדולים. הוא לא רוצה שזה יקרה והוא אמר את זה לאנצ'לוטי כמה פעמים כבר בעונה שעברה".

שחקני ריאל מדריד, טוני קרוס, לוקה מודריץ'
"פרס כבר אמר לאנצ'לוטי שהוא לא רוצה אותם יחד בהרכב". מודריץ' וקרוס | GettyImages, Soccrates Images

ב"ספורט" שמזוהה עם ברצלונה, כתבו אמש: "בגיל 38 אין ספק שמודריץ' נכנס לדמדומי הקריירה. למרות שהוא לא פתח טוב את העונה, אנצ'לוטי שוב נתן לו את המפתחות – במשחק הגדול הראשון של ריאל העונה. התוצאה הייתה מאכזבת עד כדי כך שהמאמן החליט להחליף אותו במחצית בניסיון להעיר את הקבוצה שלו".

סביר מאוד להניח שקרוס ומודריץ' לא יפתחו יותר ביחד העונה, בטח לא במשחקים גדולים – בהנחה שלא יהיו פציעות. אבל בינתיים הקרואטי נראה פחות טוב מהגרמני והוא גם יותר מבוגר, ורוב האש מופנית אליו.

בנוסף, בקרואטיה דווח לפני כמה ימים שמודריץ' עשוי להצטרף בעונה הבאה לאינטר מיאמי. דיבורים מהסוג הזה, בשלב כל כך מוקדם של העונה, מצביעים על כך שכולם מבינים שהגיע הזמן להיפרד.

ארדה גולר מוצג בריאל מדריד
| רויטרס

בינתיים, במדריד לא שקט גם בגזרת ארדה גולר. ילד הפלא הטורקי שהגיע הקיץ מפנרבחצ'ה נפצע בשלבים מוקדמים של ההכנה לעונה, ויממה לאחר שחזר לאימונים נפצע היום (שלישי) פעם נוספת. הקשר ההתקפי בן ה-18 נפצע בשריר הירך ברגלו השמאלית, ולפי דיווחים ראשוניים בספרד ייעדר כשלושה שבועות כך שהוא ייאלץ להמשיך ולהמתין להופעת הבכורה בלבן.

הפציעה האחרונה מדללת עוד יותר את ההתקפה של ריאל מדריד, שאינה עמוקה גם כך. עם זאת, מחר נגד לאס פלמאס צפוי לקבל קרלו אנצ'לוטי בחזרה את ויניסיוס ג'וניור, לאחר שנגרע ברגע האחרון מהסגל לדרבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי