ריאל מדריד התאוששה עם 0:2 על לאס פלמאס, ג'ירונה בפסגת הטבלה

play
רודריגו לצד חוסלו ריאל מדריד | רויטרס
צפו: סון החזיר את טוטנהאם פעמיים מפיגור ב-2:2 הסוער נגד ארסנל 03:50

דיאס (45+3) וחוסלו (54) השכיחו את ההפסד בדרבי. אלאבה נפצע, ויניסיוס חזר. הפתעת העונה במקום הראשון אחרי 1:2 על ויאריאל. ריאל סוסיאדד ניצחה 0:1 את ולנסיה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הספרדית יימשך הערב (רביעי) עם חמישה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד לא התקשתה והתאוששה על חשבון לאס פלמאס. ג'ירונה המשיכה להפתיע ועם מהפך על ויאריאל עלתה לפסגת הטבלה. ריאל סוסיאדד המשיכה בכושר הטוב עם ניצחון על ולנסיה.

ברהים דיאס ריאל מדריד
ברהים דיאס ריאל מדריד | אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד – לאס פלמאס 0:2

כמעט מחצית שלמה המתינו בסנטיאגו ברנבאו עד שהשערים החלו להגיע, כשהאורחת הצליחה לשמור על הרשת נקייה במופע הצלות של אלברו ואלס, אך בסופו של דבר זה הסתיים עם ההתאוששות מההפסד בדרבי לאתלטיקו בדרך למקום השני בטבלה על חשבון ברצלונה.

קרלו אנצ'לוטי הוריד לספסל את ג'וד בלינגהאם וקיבל בחזרה את ויניסיוס ודני קרבחאל שהמתינו להזדמנות שלהם. עם ברהים דיאס מאחורי רודריגו וחוסלו, החוליה הקדמית של ריאל לא הפסיקה לאיים על השער של אלברו ואלס שפעם אחר פעם הציל את האורחת. דייויד אלאבה נפצע ובמקומו נכנס לוקאס ואסקס שבתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) סידר לדיאס את שער היתרון, רגע לפני הירידה למחצית. הלחץ המשיך במחצית השנייה ורודריגו סידר לחוסלו (54) את השני של הבלאנקוס. ויניסיוס ששב מפציעה עלה במהלך המחצית השנייה והציג יכולת טובה, אך הבלאנקוס הסתפקו בניצחון קטן שהעלה אותה מעל ברצלונה ונקודה מתחת לג'ירונה שבמקום הראשון.

חוסלו ריאל מדריד
בחוד של הבלאנקוס. חוסלו | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: איבוד כדור ברחבת לאס פלמאס סידרה לריאל את המצב הראשון כשברהים דיאס מצא את רודריגו, אבל אלברו ואלס עצר את הברזילאי מקרוב.

דקה 19: מסירת רוחב נהדרת של פדריקו ואלוורדה מצאה את חוסלו עמוק ברחבה, פעם נוספת שוער לאס פלמאס עצר את החלוץ הספרדי.

דקה 20: עוד מסירת רוחב הגיעה לחוסלו, הפעם על ידי דיאס. ואלס עצר את חלוץ ריאל מדריד והדף לקרן.

דקה 33: חוסלו היה על תקן המוסר במקרה הזה כשהוציא כדור רוחב לנאצ'ו, שוב זה היה ואלס שעצר את ריאל מלעלות ליתרון.

דקה 45: החלוץ הספרדי של הבלאנקוס הגיע למצב נהדר במצד שמאל של רחבת האורחת, ואלס ירד נהדר ועצר עם הרגל.

דקה 45+3: גול! אחרי אינספור נסיונות של הבלאנקוס, ריאל מדריד עלתה ליתרון 0:1! מסירת רוחב של לוקאס ואסקס שעלה מהספסל על חשבונו של דייויד אלאבה שנפצע, מצאה את דיאס שבקלות בעט לרשת העליונה של לאס פלמאס.

ברהים דיאס ריאל מדריד
סוף סוף פרצו את הסכר. דיאס | רויטרס

דקה 54: גול! פריצה של רודריגו על קו שמאל הסתיימה בהגבהה לחוסלו שנגח נהדר לפינה הרחוקה והעלה את ריאל מדריד ל-0:2!

דקה 72: ג'ונתן ויירה התפנה בקצה הרחבה של קפה ובעט כדור חד לפינה השמאלית, השוער הספרדי ירד נהדר ועצר את המצב הנדיר של האורחת.

דקה 76: אורליאן טשואמני בפעולה יפה בצד ימין מחוץ לרחבת לאס פלמאס בעט כדור לפינה הרחוקה שחלף ליד העמוס של ואלס.

חוסלו ריאל מדריד
הכפיל בנגיחה. חוסלו | רויטרס
אריק גרסיה ג'ירונה
הפתעת העונה בפסגת הטבלה. אריק גרסיה | אימג'בנק GettyImages

ויאריאל – ג'ירונה 2:1

ההפתעה הגדולה של העונה הגיעה לביקור אצל הצוללת הצהובה שפתחה בצורה מקרטעת עם 2 ניצחונות, בידיעה שניצחון יעלה אותה לפסגת הטבלה על חשבון ברצלונה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, זה היה דווקא דני פארחו (48) שהעלה את ויאריאל ליתרון מהנקודה הלבנה. ארטם דבביק (57) השווה בנגיחה מקרוב ואריק גרסיה (61) קבע מהפך מהיר עבור האורחת שאחרי 7 משחקים מוליכה בגאון את טבלת הליגה הספרדית בעקבות המעידה של ברצלונה אמש ב-2:2 עם מאיורקה.

קרלוס פרננדס ריאל סוסיאדד
סיים בחדות. קרלוס פרננדס | אימג'בנק GettyImages

ולנסיה – ריאל סוסיאדד 1:0

אחרי שהייתה בסכנת ירידה ממשית בעונה שעברה, שחקן העבר רובן בראחה שינה את פני המועדון ושילב צעירים שהעניקו רוח חדשה במסטאייה. העטלפים אמנם מעדו במחזור האחרון עם 2:2 אצל נועלת הטבלה אלמריה, אך מול הבאסקים קיוו לשחזר את התוצאה ממשחק הבית הקודם מול קבוצה שגם היא מליגת האלופות – 0:3 על אתלטיקו מדריד. הדברים הלכו קצת שונה בניגוד לתוכניות של המארחת שראתה את קרלוס פרננדס מנצל מסירה נהדרת מצדו של קירן טירני, ומעלה את האורחת ליתרון בביצוע יפה. הדברים המשיכו להדרדר עבור העטלפים כשתוך 3 דקות מהצהוב הראשון אותו ספג, סלים עמאללה ראה את השני והשאיר את חבריו למחצית שנייה שלמה ב-10 שחקנים. הבאסקים לא הצליחו להכפיל את היתרון, אך שמרו על 3 הנקודות עד הסיום עם ניצחון שלישי ב-4 המחזורים האחרונים ועלייה למקום החמישי בטבלה. ולנסיה עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון צנחה עד המקום השמיני ועלולה לרדת אף יותר עד תום המחזור.

משחקים נוספים

אתלטיק בילבאו – חטאפה 2:2 לבילבאו: יורי ברצ'יצ'ה (6), אינאקי וויליאמס (62), אויהאן סאנסט (כרטיס אדום, 45+1). לחטאפה: גסטון אלברס (51), חואנמי לאטסה (83).

קאדיס – ראיו וייקאנו 0:0

משחקי יום חמישי בליגה הספרדית

סלטה ויגו – אלאבס גרנאדה – ריאל בטיס אוסאסונה – אתלטיקו מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי