בלינגהאם ממשיך בשלו, בספרד תוקפים את נאצ'ו: "עבירה פלילית"

הכוכב נהנה מהחופש שמקבל מאנצ'לוטי: "מרגיש טוב". שחקן ההגנה של ריאל ביצע פאול פרוע ועלול לקבל הרחקה ארוכה: "לא חשב בהיגיון"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד שבה הערב (שבת) לפסגת הטבלה בספרד, לאחר שהביסה 0:3 את המוליכה המפתיעה ערב המחזור, ג'ירונה. ג'וד בלינגהאם שוב כיכב עם שער ובישול ובסיום הסביר: "אני מרגיש טוב בקבוצה הזו, אני ממש נהנה כאן, יש לי הרבה חופש תנועה וזה כיף. יכולתי לכבוש עוד כמה שערים. לא תמיד אוכל להבקיע או לבשל, אבל תמיד אתן את המקסימום". על הבישול המבריק שלו, עם החלק החיצון של הנעל, שהזכיר בישולים של לוקה מודריץ', אמר: "אני רואה אותו כל יום באימונים כבר שלושה חודשים, ובסך הכל מנסה להיות יצירתי".

קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "ויניסיוס ריווח לצדדים, ג'וד יצר בעיות עם המיקום שלו, הזזנו אותו קצת אחורנית. היתה עבודה הגנתית טובה מאוד, זה היה משחק סולידי וטוב שלנו". על אדוארדו קמאבינגה שפתח כמגן אמר המאמן: "הוא הביא הרבה אנרגיה והתלהבות. אהבתי מאוד גם את המשחק של טשואמני, הוא עשה עבודה הגנתית פנטסטית".

בתוספת הזמן ביצע נאצ'ו עבירה גסה על פורטו, הורחק וספג ביקורות חריפות בספרד. שופט העבר איטורלדה גונסאלס אמר ל"אס" כי מדובר ב"עבירה פלילית, כזאת שאסור לאפשר במגרש הכדורגל. זו הכניסה הכי חזקה שראיתי בחמש השנים האחרונות". העיתונאי הספרדי דני גרידו הסכים וכתב: "זו אחת העבירות הפרועות שראיתי בלה ליגה בשנים האחרונות". חלוץ ג'ירונה פונה מהמגרש לבית החולים באמבולנס ובפסרד מעריכים כי ההרחקה של שחקן ההגנה לא תהיה נמוכה משלושה משחקים, ועלולה להגיע עד 12 משחקים.

לפי דיווחים בספרד, נאצ'ו צלצל לפורטו, התנצל וטען כי לא התכוון לפגוע בו. "הוא לא חשב בהיגיון", אמר אנצ'לוטי על שחקן ההגנה שלו. "הוא בדרך כלל שחקן הוגן מאוד, אבל הוא התנצל ואני מקווה ששום דבר חמור לא קרה". המאמן היריב מיצ'ל הוסיף: "קרלו ביקש מאיתנו סליחה. אף עבירה כזאי היא לא הגיונית, אבל כשמסתכלים על הדקה ולוח התוצאות, זה עוד פחות מובן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי