בלינגהאם כבש ובישל, ריאל מדריד הביסה 0:3 את ג'ירונה וחזרה לפסגה

play
ג'וד בלינגהאם חוגג עוד שער במדי ריאל מדריד | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9 05:52

הכוכב האנגלי שוב כיכב בניצחון המרשים של הבלאנקוס בקרב על הפסגה מול היריבה המפתיעה וכבר עומד על 7 שערים, טשואמני וחוסלו השלימו. 0:3 לסוסיאדד על בילבאו בדרבי של חבל הבאסקים

(גודל טקסט)

אחרי המפגש בין ברצלונה לסביליה בשישי, המחזור השמיני בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה מסקרנים ובראשם ריאל מדריד, שהתארחה אצל המוליכה המפתיעה ערב המחזור ג'ירונה לקרב על הפסגה, והשיגה ניצחון 0:3 בזכות שער ובישול של ג'וד בלינגהאם, הכוכב הבלתי מעורער שלה העונה. מאוחר יותר ריאל סוסיאדד חגגה 0:3 גדול על אתלטיק בילבאו בדרבי של חבל הבאסקים.

ג'וד בלינגהאם חוגג עוד שער במדי ריאל מדריד
ג'וד בלינגהאם חוגג עוד שער במדי ריאל מדריד | רויטרס

ג'ירונה – ריאל מדריד 3:0

אחד הניצחונות המרשימים העונה של ריאל מדריד מגיע שוב בזכות ג'וד בלינגהאם שממשיך את פתיחת העונה המופלאה שלו, וכבר עומד על שבעה שערים בשמונה משחקים במדי ריאל. היום הוא כבש את השער השלישי (השישי שלו בליגה העונה) בדקה ה-71, כשקיבל מסירת הכנה יפה מחוסלו, כאשר לפני כן בדקה ה-17 הקשר האנגלי גם בישל נהדר, עם מסירה עם החלק החיצוני של הנעל שעברה את כל ההגנה ומצאה את חוסלו במצב נוח כדי לכבוש את ה-0:1 המוקדם. ארבע דקות לאחר מכן טוני קרוס הגביה קרן, ואורליאן טשואמני עלה גבוה כדי לנגוח את השער הראשון שלו במדי ריאל מדריד (21) שקבע 0:2. ג'ירונה, שידעה שניצחון יעלה אותה לפסגה, ספגה הפסד ראשון העונה. בתוספת הזמן נאצ'ו הורחק בגלל עבירה גסה.

ג'וד בלינגהאם חוגג עוד שער במדי ריאל מדריד
מה יש להגיד? היי ג'וד | רויטרס
טאקפוסה קובו שחקן ריאל סוסיאדד חוגג שער
הצגה. קובו | אימג'בנק GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד – אתלטיק בילבאו 0:3

אחד המפגשים הטעונים שיש לליגה הספרדית להציע הגיע לנקודת רתיחה באצטדיון האנואטה, כאשר המדורגת חמישית בטבלה ערב המחזור הצליחה לנשל מהטופ 4 את היריבה המרה שהקדימה אותה במקום אחד. סוסיאדד חגגה ניצחון רביעי ברציפות, ושוב הדרבי הגדול של חבל הבאסקים מוכרע לטובת הקבוצה הביתית, כמו בשלושת המפגשים הקודמים. רובין לה נורמד כבש ראשון (30), טאקפוסה קובו הכפיל (48), מיקל אויארסבאל סגר עניין (66).

משחקים נוספים

חטאפה – ויאריאל 0:0

ראיו וייקאנו – מאיורקה 2:2 לראיו: אלברו גרסיה (4), רדמאל פלקאו (90+12, פנדל) למאיורקה: ודאט מוריקי (44), אנטוניו סאנצ'ס (59)

משחקי יום ראשון בספרד

אלמריה – גרנאדה (15:00) אלאבס – אוסאסונה (17:15) בטיס – ולנסיה (19:30) אתלטיקו מדריד – קאדיס (22:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי