אתלטיקו מדריד התקרבה לריאל וג'ירונה, איסקו העניק ניצחון דרמטי לבטיס

מוראטה בישל לריקלמה וכבש ב-1:2 על אלאבס שהעלה את הקולצ'ונרוס מעל ברצלונה בטבלה עם ניצחון שישי ברציפות. הקשר הספרדי ניצח 1:2 את אוסאסונה בדקה ה-94. שערים בתוספת הזמן גם ב-2:2 בין ראיו וייקאנו לריאל סוסיאדד ובתיקו בין ולנסיה לאתלטיק בילבאו

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בלה ליגה המשיך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד אתלטיקו מדריד לא התקשתה וניצחה את אלאבס. בטיס השיגה ניצחון יקר בתוספת הזמן על אוסאסונה, אתלטיק בילבאו השיגה 2:2 בתוספת הזמן מול ולנסיה וראיו וייקאנו חילצה 2:2 בתוספת מול ריאל סוסיאדד.

אתלטיקו מדריד – אלאבס 1:2

ה-2:2 המאכזב מול סלטיק קטע עבור הקולצ'ונרוס רצף של שישה ניצחונות בכל המסגרות, אבל נגד קבוצת התחתית שרשמה הערב את משחקה השביעי ברציפות ללא ניצחון, הקבוצה של צ'ולו סימאונה לא התקשתה יותר מדי. השער הראשון הגיע בדקה ה-26 כשאלברו מוראטה מצא את רודריגו ריקלמה בפינה הרחוקה והקשר הצעיר חלף על פני ההגנה ובעט לפינה הקרובה את היתרון של המארחת. החלוץ הספרדי שנמצא בכושר נהדר כבש בעצמו בביצוע נפלא בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+1) והעלה את אתלטיקו מדריד למקום השלישי בטבלה, מעל ברצלונה, עם ניצחון שישי ברציפות וכשיש לה עוד משחק השלמה בכיס ומרחק 3 נקודות מריאל מדריד וג'ירונה שמעליה. יאניס חאג'י עוד הספיק לבשל לאנדר גברה את השער המצמק בתוספת הזמן (90+6), אבל זה לא הספיק לאורחת.

רודריגו ריקלמה אתלטיקו מדריד
אחראי על הראשון של אתלטיקו. ריקלמה | אימג'בנק GettyImages

בטיס – אוסאסונה 1:2

אחרי שריאל מדריד הזדקקה לשער בתוספת הזמן של ג'וד בלינגהאם על מנת לנצח את ברצלונה בקלאסיקו ולאס פלמאס עשתה אותו דבר נגד אלמריה, הפעם זה הגיע תורה של בטיס להשיג שלוש נקודות בתוספת הזמן עם 1:2 נוסף המחזור במאני-טיים. שתי תוצאות התיקו עצרו את המארחת מלהתקרב לצמרת, אבל שער של וויליאן ז'וזה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מבישול של איסקו הפיח תקווה בקרב הקהל הירוק. ראול גרסיה השווה בדקה ה-85 וכמעט הרס את התוכניות של האנדלוסים, אבל איסקו שבישל את הראשון כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן של המשחק והעלה את בטיס למקום השמיני.

איסקו בטיס
איסקו בטיס | אימג'בנק GettyImages

ראיו וייקאנו – ריאל סוסיאדד 2:2

עוד משחק עם שער בתוספת הזמן במחזור הזה בלה ליגה, רק הפעם מדובר בשער שוויון. בבה נכנס בדקה ה-85, בחילוף האחרון של ראיו, ודקה אחת בתוך תוספת הזמן הימם את אלכס רמירו בבעיטה שטוחה ממרחק וחגג שער מחזור שני ברציפות. לפני כן זה היה היום של מיקל אויארסבאל, שנהנה מבישול של אנדר ברנצ'אה (41) והפך מהנקודה הלבנה (66) כדי לחגוג צמד שני העונה ולמחוק את היתרון של עבדול מומין בשער הבכורה במדי ראיו (31). אחרי הפציעה הקשה שעבר בעונה שעברה, הקפטן של ריאל סוסיאדד השתווה למהו קודרו במקום הרביעי בטבלת הכובשים של המועדון בכל הזמנים בלה ליגה (73 שערים) אך לצערו זה הספיק רק לנקודה.

בבה שחקן ראיו וייקאנו חוגג שער
גם הוא לא האמין שזה נכנס. בבה | אימג'בנק GettyImages, OSCAR DEL POZO/AFP

אתלטיק בילבאו – ולנסיה 2:2

הדרמות במחזור ה-11 בליגה הספרדית לא מפסיקות עם עוד שער עמוק בתוך תוספת הזמן, הפעם במשחק שנערך בבילבאו. אוסקר דה מרכוס קבע יתרון למארחת בדקה ה-32, אך שערים של פראן פרס (62) והוגו דורו (68) תוך 6 דקות הפכו את התוצאה וקירבו את ולנסיה לניצחון שני ברצף ועלייה למקום השביעי בטבלה, עד שהגיעה הדקה השביעית של תוספת הזמן. איניאקי וויליאמס מצא את אלכס ברנגר שקבע 2:2 דרמטי וחילק את הנקודות בין הקבוצות.

אלכס ברנגר אתלטיק בילבאו
עוד תיקו דרמטי. ברנגר | אימג'בנק GettyImages

המחזור יגיע לסיומו ביום שני, כשגרנאדה תארח את ויאריאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי