ג'וד בלינגהאם הפצוע בספק לבראגה, אנצ'לוטי: "לא חושב שזה רציני"

play
ג'וד בלינגהאם, טוני קרוס | Soccrates Images / Contributor
תקציר גביע המלך: צ'יקלאנה – ויאריאל 5:0 02:00

כתפו של כוכב ריאל מדריד יצאה מהמקום ב-0:0 מול ראיו: "לא תלויים רק בו". המאמן הודה כי התיקו מהווה "קריאת השכמה עבורנו"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי ה-1:2 הדרמטי והמתוק על ברצלונה בקלאסיקו ריאל מדריד נחלה אכזבה גדולה אמש (ראשון) כשסיימה רק ב-0:0 ביתי נגד ראיו וייקאנו. קרלו אנצ'לוטי קיבל לראשונה את ארדה גולר לסגל אחרי שהצעיר המוכשר היה פצוע מפתיחת העונה. פדריקו ואלוורדה וחוסלו איימו על השער של סטולה דימיטרייבסקי ללא הפסקה, אך השוער של האורחת היה במקום פעם אחר פעם. אנצ'לוטי הכניס את הכלים ההתקפיים שלו למשחק, אבל זה פשוט לא הספיק לריאל שסיימה עם תיקו שני ב-3 המשחקים האחרונים באיבוד נקודות ראשון העונה בבית ונותרה במקום השני בטבלה. ראיו השיגה נקודה ראשונה בסנטיאגו ברנבאו מאז שנת 2000.

אם התוצאה עצמה לא מספיק מאכזבת, הרי שהיום קיבלו הבלאנקוס חדשות רעות נוספות – מתברר כי כתפו השמאלית של הכוכב ג'וד בלינגהאם יצאה מהמקום, והוא בספק גדול למשחק מול בראגה בליגת האלופות מחרתיים. "היתה לו בעיה בכתף, הוא הושפע מזה מעט אבל היה יכול לשחק", טען אמש אנצ'לוטי. "נעשה לו בדיקות, אבל אני לא חושב שזה משהו רציני. אנחנו לא תלויים רק בו. יצרנו הרבה מצבים בזכות ואלוורדה, חוסלו ורודריגו, היה לנו חוסר מזל".

שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
יחלים בזמן? בלינגהאם | רויטרס

קרלו אנצ'לוטי ניסה להסביר את ההפסד ואמר לאחר המשחק: "אני לא יכול לנתח את המשחק רק על סמך התוצאה שהיא מאכזבת אבל שיחקנו טוב. אנחנו במאבק על האליפות ובמצב מצוין בליגת האלופות. אין מה לעשות דרמה מזה למרות שהתוצאה היא קריאת השכמה עבורנו. אם הייתי צריך לבחור אם לנצח בקלאסיקו או את ראיו, הייתי מעדיף לנצח בקלאסיקו".

על כך שקבוצתו סיימה לראשונה משחק ללא כיבוש: "אני לא מודאג, ניסינו לכבוש בהרבה דרכים אבל זה לא עבד. כל מי שבעולם של הכדורגל יודע שזה יכול לקרות. הכי חשוב זה להאמין עד הסוף. עייפות? המשחק הזה הראה להיפך לדעתי. היתה לנו הרבה אנרגיה ואינטנסיביות לאורך כל המשחק".

חוסלו ריאל מדריד
מתקשים. חוסלו | רויטרס

המחזור יגיע לסיומו ביום שני, כשחטאפה תארח את קאדיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי