ואלוורדה האריך חוזה בריאל, קפה ייעדר בין שבועיים לשלושה

play
פייבוריט גם הפעם. ואלוורדה | רויטרס
סלאלום אדיר, צ'יפ מ-40 מטר וחופשית מושלמת: צפו בשערי השבוע 02:51

הקשר האורוגוואי ימשיך במדריד לפחות עד 2029, השוער שנפצע בחימום נגד בראגה עשוי לשוב למשחק נגד נאפולי בסוף החודש

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה להאריך את חוזיהם של כוכביה הצעירים בזה אחר זה. בשבוע האחרון הודיעו הבלאנקוס על הישארותו של אדוארדו קמאבינגה עד 2029, רודריגו עד 2028 והחתמת ויניסיוס ג'וניור עד 2027, ולרשימה הצטרף כעת גם פדה ואלוורדה האורוגוואי שהבטיח את הישארותו לפחות עד 2029.

ואלוורדה בן ה-25 הגיע לבירת ספרד ב-2016 כאשר נרכש מפניארול, אבל בשנתיים הראשונות היה חלק מקבובצת המשנה ריאל קסטייה עד שעלה לבוגרים. חוזהו האחרון נחתם באוגוסט 2021 לשש שנים, כך שהיום האריך חוזה לשנתיים נוספות. העונה כבש שער אחד, בניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד. אגב, גם סעיף השחרור שלו יעמוד על מיליארד יורו.

קפה, שוער ריאל מדריד
הפציעה לא חמורה. קפה | רויטרס

ועוד בריאל מדריד, על פי כלי התקשורת השוער קפה ייעדר בין שבועיים לשלושה. אתמול הספרדי אמור היה לעמוד בין הקורות בניצחון 0:3 על בראגה, בסיומו הקבוצה הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל הוא נפצע בחימום ובמקומו שיחק אנדריי לונין שגם הדף פנדל.

קפה בכל מקרה יחמיץ את המשחק נגד ולנסיה בשבת וסביר שגם את משחק החוץ נגד קאדיס אחרי פגרת הנבחרות ב-26 בנובמבר. הוא עשוי לחזור נגד נאפולי בליגת האלופות בעוד 20 ימים או למשחק נגד גרנאדה ב-2 בדצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי