למרות הניצחון על מכבי חיפה: פאצ'טה פוטר מאימון ויאריאל

play
מאמן ויאריאל, פאצ'טה | רויטרס
צפו: למרות מופע הצלות של כיוף, מכבי חיפה הפסידה 2:1 נגד ויאריאל 05:00

הניצחון הדחוק על האלופה הישראלית בליגה האירופית לא הספיק למאמן, ששילם את המחיר בעקבות התוצאות הרעות בליגה. מרסליניו מועמד להחליפו

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

אמש (חמישי) פאצ'טה עוד עמד על הקווים של ויאריאל, שניצחה בקושי את מכבי חיפה בזכות מהפך מאוחר בדרך ל-1:2. אלא שההופעה של הצוללת הצהובה ממש לא הרשימה את הנהלת הקבוצה, שהודיעה היום על פיטוריו של המאמן. הניצחון הדחוק של הצהובים הגיע אחרי ההפסד הביתי 3:2 מול אתלטיק בילבאו, הפסד שבדיעבד גרם לפיטוריו של המאמן שהוא כזכור כבר המאמן השני של הקבוצה העונה אחרי שהחליף את קיקה סטיין שפוטר.

המנהל הספורטיבי טנה יעמוד על הקווים מול אתלטיקו מדריד במחזור הליגה הקרוב, כשמי שצפוי להחליף את פאצ'טה על בסיס קבוע הוא מרסליניו, המאמן הספרדי שרק הקיץ מונה למאמנה של מארסיי אך התפטר בגלל סכסוכים עם ההנהלה והאוהדים. מרסליניו מכיר היטב את המועדון, אותו הוא אימן בהצלחה בין השנים 2013 ל-2016. לאחר מכן הוא אימן שנתיים את ולנסיה, עונה אחת את בילבאו ואז יצא לפרק הצרפתי הקצר והממש לא מוצלח.

מרסליניו מאמן ולנסיה
יחזור לוויאריאל? מרסליניו | רויטרס

ויאריאל, בדרך כלל קבוצת צמרת בספרד, ניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקי הליגה האחרונים וממוקמת במקום ה-13 בליגה. היא פיגרה כבר 3:0 אמש בבית מול בילבאו וסופגת בצרורות. גם מכבי חיפה הבקיעה מול הקבוצה הזו, שנראתה ממש רע מול הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי